صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۸۰۱۰۶۲
تاریخ انتشار : ۱۷ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۹

گروه فرهنگی ــ سرپرست اداره‌کل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری استان سمنان از ورود بیش از چهار میلیون مسافر نوروزی به استان از ۲۷ اسفند ۹۷ تا پایان ۱۴ فروردین‌ماه ۹۸ خبر داد.

به گزارش ایکنا از سمنان، مهدی جمال، سرپرست اداره‌کل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری استان سمنان صبح امروز، 17 فروردین در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه از بیست و هفتم اسفندماه ٩٧ تا چهاردهم فروردین‌ماه امسال، حدود یک میلیون و ۴۰۰ هزار گردشگر از جاذبه‌های استان سمنان بازدید کردند، گفت: بازدید گردشگران از جاذبه‌های گردشگری استان سمنان ۱۲ درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش یافت.

وی ادامه داد: ۱۸ درصدی مسافران نوروزی در استان اقامت داشتند که بر اساس آمار موجود ۴۵۷ هزار و ۸۴۶ مسافر نوروزی در این استان اقامت کردند و ‌حدود ۴۰ هزار نفر از این تعداد در تاسیسات اقامتی تحت پوشش اداره‌کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان سمنان اقامت کردند‌.

جمال از افزایش ۱۰۰ درصدی اقامت مسافران نوروزی در اقامتگاه‌های بوم‌گردی، خانه‌های مسافر و مجتمع‌های گردشگری استان خبر داد و افزود: 181 گردشگر خارجی نیز در این مدت در استان اقامت کردند و بیش از چهار میلیون مسافر نوروزی وارد استان شدند.

انتهای پیام