صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۸۰۳۰۵۵
تاریخ انتشار : ۲۳ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۹:۱۵

گروه سیاست و اقتصاد _ امام جمعه قیدار سپاه را بازویی توانمند برای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و پناهگاهی مستحکم برای ملل مسلمان خواند و گفت: روشن‌ترین پیام تصمیم کاخ سفید آن است که سپاه، راه را درست رفته و تیرش دقیقا به هدف نشسته است.

به گزارش ایکنا از زنجان، حجت‌الاسلام علی موسوی، امام جمعه قیدار، ظهر امروز، ۲۳ فروردین‌ماه در خطبه‌های نماز جمعه شهر قیدار، اظهار کرد: سپاه یک نهاد مقدس برخاسته از انقلاب و متن مردم ایت و این نهاد با نفس مسیحایی امام راحل شکل گرفت، در واقع یکی از معجزات الهی تشکیل همین سپاه به عنوان بازویی توانمند برای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و پناهگاهی مستحکم برای ملل مسلمان و مظلومان منطقه است.
وی تصریح کرد: سپاه از طرف خبیث‌ترین و جنایتکارترین دولت دنیا، به عنوان تروریست لقب گرفته‌ است، چرا که از نظر آمریکایی‌ها هر کس مقابل قلدری آنها بایستد و آنها را در رسیدن به اهداف شوم و ظالمانه خود ناکام بگذارد تروریست است.
امام جمعه قیدار با اشاره به اینکه تروریست خواندن سپاه نتیجه‌ای معکوس داشت، بیان کرد: روشن‌ترین پیام این تصمیم کاخ سفید آن است که سپاه، راه را درست رفته و تیرش دقیقا به هدف نشسته است و پاسداران انقلاب، در قلب ملت هستند و خواهند بود.
وی با تاکید بر اینکه این تصمیم ابلهانه رئیس‌جمهور آمریکا، از روی عصبانیت، استیصال و دستپاچگی، ناتوانی و عقده‌های حقارت چهل ساله اتخاذ شده است، ادامه داد: آمریکا رویای خاورمیانه جدید را در سر داشت که با همت و مجاهدت سردار سلیمانی‌ها، خاورمیانه جدید، نه طبق برنامه‌ریزی آمریکا، بلکه با روح مقاومت در مقابل استکبار شکل گرفت.
موسویادامه داد: ما از شورای عالی امنیت ملی کشورمان که ساعتی پس از اعلام تصمیم کاخ سفید، «ستاد فرماندهی مرکز آمریکا» و تمامی نیروهای وابسته به آن را «گروه تروریستی» معرفی کرد تشکر و قدردانی می‌کنیم.
وی با بیان اینکه اقدام وقیحانه رئیس جمهور آمریکا، زنجیره فروپاشی نظام تروریستی آمریکا و صهیونیست را تکمیل خواهد کرد، افزود: یکى از مهم‌ترین پیامدهاى اقدام ترامپ در مورد سپاه، عمق بخشی به وحدت ملى بین گروه‌هاى مختلف در ایران بود.
موسوی به در پیش بودن روز ارتش اشاره کرد و گفت: 29 فروردین سالروز تولد دوباره ارتش جمهوری اسلامی ایران است که یک روز بزرگ در تاریخ ملت ایران محسوب می‌شود و ارتش و سپاه در کنار یکدیگر پشتیبان نظام هستند.
امام جمعه قیدار همچنین با اشاره به ولادت حضرت علی اکبر(ع) و روز جوان یادآور شد: از دیدگاه اسلام دوران جوانی نقش بسیار مهم و سازنده در شکل‌گیری مثبت شخصیت انسان و جامعه دارد، کما اینکه مخاطب اصلى بیانیه گام دوم انقلاب رهبر معظم انقلاب اسلامى جوانان هستند.
وی به وقوع بلایای طبیعی هم‌چون سیل به عنوان یک  آزمون و امتحان برای همگان اشاره کرد و افزود: با توجه به این که سیل اخیر در مناطق وسیعی از کشور، ویرانگر، دردناک و  بی‌سابقه بود صرف ابراز تأسف و همدردی با سیل‌زدگان کافی نیست و باید خود را جای آن‌ها بگذاریم، افراد متمکن و خیرین و آحاد ملت هر کس در حد وسع و توان خود باید به فریاد سیل‌زدگان برسد.
انتهای پیام