صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۸۰۵۹۲۴
تاریخ انتشار : ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۳

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی گفت: برگزاری ۱۰ محفل انس با قرآن با بهره‌گیری از قاریان و حافظان کودک و نوجوان از جمله برنامه‌های ماه رمضان بوده که در راستای حمایت و استعدادیابی قاریان کودک و نوجوان است.

به گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، سجاد جعفرزاده، رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی، صبح امروز، ۳ اردیبهشت‌ماه در جلسه شورای هماهنگی و گسترش فعالیت‌های قرآنی، با اشاره به برگزاری برنامه‌های این سازمان در ماه مبارک رمضان اظهار کرد: برگزاری ۱۰ محفل انس با قرآن با بهره‌گیری از قاریان و حافظان کودک و نوجوان از جمله برنامه‌های این ماه بوده که در راستای حمایت و استعدادیابی قاریان کودک و نوجوان خواهد بود.
وی از برگزاری ۱۵ مراسم جمع‌خوانی قرآن کریم نیز خبر داد و افزود: سال گذشته از تمامی جلسات جمع‌خوانی قرآن در استان حمایت کردیم و امسال نیز این روند ادامه خواهد داشت.
جعفرزاده با اشاره به برگزاری ۱۰ دوره برنامه تفسیر با عنوان تفسیر بینات با محوریت سوره غافر، تصریح کرد: جشنواره قرآنی کودک و نوجوان با محوریت حفظ و قرائت، همخوانی نقاشی با مضامین قرآنی نیز امسال در سطح شهرستان ارومیه با حضور مؤسسات قرآنی برگزار خواهد شد.
وی با بیان اینکه ۱۴۰ موسسه قرآنی در استان فعال هستند و درصدد هستیم تا ۳۰ مورد دیگر را به خانه قرآن تبدیل کنیم، خاطرنشان کرد: برگزاری کرسی‌های تلاوت به تعداد ۵۰ کرسی با استفاده از استاد قرائت و استاد مفاهیم در راستای بیان نکات تجویدی، اخلاقی و مفهوم قرآن نیز از دیگر برنامه‌های ماه رمضان به‌شمار می‌روند.
انتهای پیام