صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

بازار

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۸۰۹۲۴۱
تاریخ انتشار : ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۵

مدیرعامل پست بانک ایران، در راستای کمک به رونق تولید و ایجاد اشتغال پایدار، اهداف، سیاست‌ها و ضوابط اعتباری سال ١٣٩٨ این بانک را تحت عنوان "میثاق سازمانی بانک" به تمامی واحدهای اجرائی و ستادی ابلاغ و بر عملیاتی ساختن آن تأکید کرده است.

به گزارش ایکنا، به نقل از روابط عمومی پست بانک ایران، شیری در این‌خصوص گفت: اولویت تخصیص منابع برای تأمین سرمایه در گردش واحدهای تولیدی با محوریت بخش ICT روستائی در راستای حفظ اشتغال فعلی، پرداخت تسهیلات به طرح‌های نیمه‌تمام صنعتی و معدنی با پیشرفت فیزیکی بالای 60 درصد، توسعه(بازسازی و نوسازی) واحد های موجود و تأمین سرمایه در گردش برای واحدهای فعال صنعتی و معدنی موجود ازمحل تلفیق منابع داخلی بانک با صندوق توسعه ملی، متعادل‌سازی شاخص مصارف به منابع درسطع مدیریت‌های شعب، تمرکز بر وصول مطالبات غیرجاری و رعایت بهداشت اعتباری از مهمترین سیاست‌ها و ضوابط اعتباری این بانک می‌باشد.
شیری در ادامه تصریح کرد: پرداخت تسهیلات به طرح‌های گردشگری ازمحل تلفیق منابع داخلی بانک با صندوق توسعه ملی، پرداخت تسهیلات به طرح‌های حوزه کشاورزی و تأمین سرمایه درگردش از محل تلفیق منابع داخلی بانک با صندوق توسعه ملی، پرداخت تسهیلات خرد به منظور رفع نیازهای مشتریان و افزایش قدرت خرید آنان با هدف استفاده از تولید داخلی از دیگر موارد مهمی است که سیاست‌ها و ضوابط اعتباری بانک درسال "رونق تولید" مورد توجه جدی واقع شده است.
وی تأکید کرد: همه مدیران و مسئولان در تمامی سطوح بانک بایستی ضمن تشریح و تبیین اهداف تعیین شده نسبت به تدوین و اجرای برنامه‌ها و راهکارهای عملیاتی برای دستیابی به اهداف مذکور در چارچوب خط‌مشی اعتباری(سیاست‌ها و ضوابط اعتباری) بانک با رویکرد "مدیریت کارآمد هر واحد سازمانی به عنوان یک بنگاه اقتصادی سودآور" اقدام نمایند.
شیری افزود: ارزیابی عملکرد تمامی واحدهای سازمانی بانک به‌منظور حصول اطمینان از اثربخشی و کارآئی فعالیت‌های آنها درراستای تحقق اهداف و برنامه‌های تعیین شده، بصورت مستمر انجام و جبران خدمات متناسب با عملکرد به‌عنوان مکانیزمی برای افزایش انگیزش کارکنان در این راستا صورت می‌پذیرد.
وی درپایان ابراز امیدواری کرد که با تلاش و همت مضاعف همه مدیران و کارکنان بانک شاهد تحقق کامل برنامه‌ها و اهداف کمی ابلاغی درپایان سال 1398و همچنین گسترش خدمت‌رسانی به هموطنان در اقصی نقاط کشور باشیم.