صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۸۱۰۲۳۹
تاریخ انتشار : ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۹:۰۴

گروه فعالیت‌های قرآنی - مدیرعامل موسسه خانه قرآن بندر انزلی گفت: طی ماه مبارک رمضان و برای نوزدهمین سال متوالی طرح ختم غیرحضوری قرآن کریم برای علاقمندان برگزار می‌شود.

سیف‌الله مسرور، مدیرعامل موسسه خانه قرآن بندرانزلی در گفت‌وگو با ایکنا از گیلان، با بیان اینکه نوزدهمین دوره طرح ختم غیرحضوری قرآن کریم در این شهرستان برگزار می‌شود، اظهار کرد: علاقمندان از طریق تماس تلفنی با این موسسه به هر میزان که مایل به قرائت روزانه از آیات نورانی قرآن کریم هستند، در اجرای این طرح معنوی سهیم می‌شوند.

مسرور افزود: طرح ختم غیرحضوری قرآن کریم همراه با یازدهمین دوره طرح ختم صلوات همراه با ذکر «وعجل فرجهم» به نیت سلامتی و تعجیل در فرج امام عصر(عج) و ترویج فرهنگ مهدویت با عنوان طرح «رمضان با مهدی (عج) » برگزار می‌شود.

مدیر موسسه خانه قرآن بندر انزلی تصریح کرد: علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر و شرکت در این دو طرح معنوی می‌توانند با شماره‌ تلفن‌های ۴۴۴۳۹۸۱۰و ۴۴۴۳۹۸۱۱ تماس حاصل نمایند.

مسرور در ادامه با اشاره به دیگر برنامه قرآنی این موسسه در ماه مبارک رمضان سالجاری گفت: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته و به همت خیرین قرآنی طی ماه مبارک رمضان هفت کرسی تلاوت برگزار می‌شود.

وی افزود: با هدف حضور حداکثری شهروندان بندرانزلی در این کرسی‌های تلاوت تلاش شده تا این مراسم معنوی در نقاط مختلف شهر برگزار شود.

مسرور تصریح کرد: از جمله محل‌های برگزاری این مراسم مسجد آقا سید نجفی در یازدهم رمضان، مسجد بی‌بی حوریه در چهاردهم رمضان، شعبه دوم خانه قرآن پانزدهم رمضان، مسجد امام‌زاده صالح(ع) ۲۵ رمضان و مهدیه بندرانزلی در ۲۸ ماه مبارک رمضان هستند که این کرسی‌ها از ساعت ۱۹ آغاز می‌شوند.

مدیرعامل موسسه خانه قرآن بندرانزلی با اشاره به اینکه برگزاری کرسی‌‌ها تلاوت برای سومین سال متوالی اجرا می‌شود، تاکید کرد: قاریان و حافظان این موسسه با قرائت مجلسی از آیات نورانی وحی این محفل معنوی را برگزار می‌کنند.

انتهای پیام