صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۸۱۰۸۷۴
تاریخ انتشار : ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۲

گروه فرهنگی ــ معاون فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان زنجان از برگزاری نمایشگاه «ضیافت الهی» در ۳۲ امامزاده زنجان خبر داد و گفت: خیمه‌های معرفت در راستای بصیرت‌افزایی مردم در این ایام برپا می‌شود.

به گزارش ایکنا از زنجان، حجت‌الاسلام موسی موسوی، معاون فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان زنجان، امروز، 22 اردیبهشت‌ماه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: طرح ضیافت الهی ویژه‌برنامه رمضان از طرف سازمان اوقاف در بقاع متبرکه و مساجد شاخص استان برگزار می‌شود.
وی ابراز کرد: در این طرح برنامه‎هایی از جمله، ترتیل‌خوانی، تفسیر قرآن، پاسخ به مسائل دینی و ... در بقاع متبرکه در حال برگزاری است که از اولین روز ماه مبارک رمضان آغاز شده و عموم مردم نیز می‌توانند در آن شرکت کنند.
معاون فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان زنجان از برپایی خیمه‌های معرفت خبر داد و گفت: در این خیمه‌ها، غرفه‎ی کودک، عرضه‎ی محصولات فرهنگی و همچنین پخش فیلم و کلیپ با مضامین معرفتی در طول ماه مبارک رمضان درنظر گرفته شده است.
وی در خصوص ویژه‌برنامه‌های شب قدر، یادآور شد: در لیالی پرفضیلت قدر، برنامه‌هایی از جمله قرآن خوانی، نیایش، ختم دعای جوشن کبیر و... به همراه سحری و افطار در تمامی بقاع متبرکه استان زنجان برگزار می‌شود.
موسوی رضمان را ماه رحمت و مغفرت الهی خواند و افزود: اداره اوقاف و امور خیریه استان زنجان نیز در جهت استفاده‌ حداکثری از این ماه مبارک و همچنین جهت ترویج فرهنگ معنویت و سوق دادن جوانان به سمت مباحث قرآنی و دینی ویژه‌برنامه‌هایی را در این خصوص ترتیب داده است.
وی خاطرنشان کرد: توزیع تعداد ۳ هزار کتابچه بیانیه گام دوم انقلاب خطاب به ملت ایران در بین مساجد و برگزاری نمایشگاه ضیافت الهی در ۳۲ امامزاده، جزءخوانی قرآن کریم در ۳۲ امامزاده و وقف 300 مصحف شریف جهت ترویج فرهنگ قرآنی در این ایام در بقاع متبرکه انجام می‌شود.
انتهای پیام