صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۸۱۱۷۵۴
تاریخ انتشار : ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۶

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ مدیر مؤسسه قرآنی کلمة‌النور از برگزاری جلسات تدبر در قرآن در ۱۰ مسجد خبر داد و گفت: این جلسات در راستای ترویج فرهنگ تدبر در قرآن درنظر گرفته شده است.

نعیمه قره‌خانی، مدیر موسسه قرآنی کلمة‌النور در گفت‌وگو با ایکنا از زنجان، اظهار کرد: جلسات تدبر در قرآن با مضمون سوره مبارکه انسان 23 اردیبهشت‌ماه تا 2خردادماه بعد از نماز مغرب و عشا در مساجد منتخب شهرستان زنجان برگزار می‌شود و شرکت برای عموم مردم آزاد است.
وی بیان کرد: این دوره در مسجد امام محمد باقر(ع)، مسجد قائم آل محمد(عج)، مسجد امام حسین(ع)، مسجد ثارالله، مسجد حضرت ابوالفضل(ع)، مسجد سفینة‌النجاة، مسجد ولیعصر(ع)، مسجد داودقلی، مسجد امام صادق(ع) و موسسه قرآنی کلمة‌النور برگزار می‌شود.
مدیر موسسه قرآنی کلمة‌النور هدف از این دوره‌ها را ترویج فرهنگ تدبر در قرآن دانست و گفت: رمضان، ماه بندگی خداست و سوره انسان نیز در شأن و منزلت حضرت فاطمه(س) نازل شده و رمضان ماه مناسبی برای تفسیرو تدبر در آیات این سوره است.
وی همچنین به برپایی غرفه مشاوره خانواده و کودک در حدفاصل پیاده‌راه سبزه‌میدان اشاره کرد و افزود: این غرفه همه روزه به جز روزهای پنجشنبه و جمعه تا پایان ماه مبارک رمضان از ساعت 17:30 تا 19:30 دایر است و سبک زندگی قرآنی را برای خانواده‌ها بازگو و احکام شرعی ارئه می‌دهند.
قره‌خانی ادامه داد: در روز میلاد امام حسن مجتبی(ع) نیز جنگ شادی برای کودکان برگزار می‌شود که کودکان و خانواده‌ها می‌توانند در آن شرکت کنند و جوایزی نیز برای آن تدارک دیده شده است.
این مسئول خاطرنشان کرد: در این موسسه ختم قرآن توسط قاریان برجسته استان برگزار و هر روز زیارت آل یاسین قرائت می‌شود. برگزاری جلسه تفسیر پیرامون جزئی که خوانده شده نیز از دیگر برنامه‌ است.
انتهای پیام