صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۸۱۲۰۲۰
تاریخ انتشار : ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۳:۲۰
حجت الاسلام چراغی پور خبر داد:

گروه فرهنگی - رئیس ستاد کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان ایلام از اجرای 305 برنامه در سطح کانون‌های فرهنگی هنری مساجد در سالگرد عروج ملکوتی امام راحل خبر داد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین علی چراغی‌پور، رئیس ستاد کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان ایلام  امروز در گفت‌وگو با ایکنا از ایلام، اظهار کرد: برنامه‌های ویژه سالگرد عروج ملکوتی امام راحل در سطح 305 کانون فرهنگی و هنری مناطق روستایی و شهری این استان برگزار می‌شود .
وی بابیان اینکه در آستانه سی‌امین سالگرد ارتحال ملکوتی امام راحل وظیفه‌داریم، یاد و خاطره و همچنین آرمان‌های امام راحل را گرامی و مورد بازخوانی قرار گیرد، افزود: مراسمات ویژه سالگرد ارتحال امام راحل هم‌زمان با ماه مبارک رمضان در سطح کانون‌های مساجد 13 خردادماه سال جاری برگزار می‌شود .
رئیس ستاد کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان ایلام، تصریح کرد: در راستای اجرای این برنامه‌ها، از ظرفیت روحانیون مستقر و اعزامی از قم در سطح کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد در راستای تبیین سیره و شخصیت حضرت امام راحل در ابعاد مختلف استفاده می‌شود .
چراغی‌پور با اشاره به برگزاری برنامه‌های ویژه سالگرد ارتحال امام (ره) در سطح 10 کانون فرهنگی و هنری مصلی در دفاتر ائمه جمعه سراسر استان، اظهار کرد: در این ایام محافل انس با قرآن کریم و طرح تلاوت نور در سطح کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد روستایی و شهری برگزار می‌شود .
رئیس ستاد کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان ایلام، گفت: برگزاری محافل انس با قرآن کریم در سطح کانون‌های مساجد، برگزاری مسابقه کتاب‌خوانی وصیت‌نامه سیاسی و الهی حضرت امام خمینی (ره) در سطح کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان، اجرای طرح تلاوت نور و اهدای ثواب قرائت یک صفحه از قرآن در طرح تلاوت نور به روح بنیان‌گذار انقلاب اسلامی از دیگر برنامه‌های اجرایی در سطح کانون‌های مساجد این استان است .
وی عنوان کرد: امروز زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره حضرت امام خمینی (ره) و تلاش برای شناساندن ابعاد مختلف شخصیتی و سیره و منش ایشان برای جامعه امروز ضرورتی انکارناپذیر بوده و بر این اساس باید در این جهت حرکت‌های مؤثری صورت گیرد.  
انتهای پیام