صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۸۱۳۲۱۹
تاریخ انتشار : ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۶
شاکرمی:

گروه فرهنگی - فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام گفت: مردم استان ایلام در دوران 8 سال دفاع مقدس با تقدیم هزاران شهید و جانباز و آزاده از مرزهای کشور با کمترین امکانات دفاع کردند و کنگره بزرگ سه هزار شهید ایلامی فرصتی مناسب برای تبیین نقش ایلام در دفاع مقدس و انتقال این رشادتهاست.

به گزارش ایکنا از ایلام، جمال شاکرمی، فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام امروز سی ام اردبیهشت ماه در نشست شورای کنگره 3 هزار شهید استان ایلام، اظهار کرد: یکی از برنامه‌ها و فعالیت‌هایی که سالیان سال در استان ایلام منتظر برگزاری آن بودیم، کنگره بزرگ و ملی 3 هزار شهید این استان بوده که به حمدالله در سال جاری محقق می‌شود .
وی با بیان اینکه برگزاری باشکوه این آیین در استان مایه آبرو و افتخار استان ایلام خواهد بود، افزود: همه باید با یک کار عملیاتی، جهادی و بسیجی وار، برای هر چه باشکوه‌تر برگزار کردن این کنگره عظیم نهایت تلاش و کوشش خود را به کار بگیریم.
فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام با بیان اینکه برای برگزاری باشکوه این کنگره 18 کمیته اجرایی تشکیل‌ شده است، ادامه داد: مسئول و اعضای این کمیته مشخص‌شده و جلسات و نشست‌های هماهنگی در راستای برنامه‌ریزی مناسب برای برگزاری این آیین معنوی در استان ایلام برگزار شده است .
شاکرمی با تأکید بر اینکه تعداد 70 هزار از سند دفاع مقدس شامل فیلم، صوت، عکس و اسناد مکتوب از شهدای استان ایلام توسط کنگره جمع‌آوری‌ شده است، گفت: تاکنون نیز تعداد 60 عنوان کتاب با موضوع دفاع مقدس و شهدا در استان ایلام به چاپ رسیده 600 نفر آموزش‌های لازم را برای روایت و انتقال ارزش‌های دفاع مقدس کسب کرده‌اند .
وی با اشاره به اینکه بیش از 2 هزار و 500 یادواره شهدا در سطح مرکز استان و شهرستان‌های مختلف برگزار شده است، تصریح کرد: افتتاح باغ‌ موزه دفاع مقدس، رونمایی از 30 عنوان کتاب، سمفونی دفاع مقدس خاص استان ایلام، گروه سرود سه‌هزارنفری و رونمایی از زندگینامه مادران چشم‌ به‌ راه ویژه شهدای مفقودالاثر از دیگر برنامه‌های انجام‌ شده در راستای گرامیداشت یاد و خاطره شهدای استان بوده است .
انتهای پیام