صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۸۲۰۲۱۲
تاریخ انتشار : ۲۷ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۱:۱۲
بشاره صیفی خبر داد:

گروه فرهنگی - سرپرست کتابخانه مرکزی ایلام از عضویت 204 روشندل در این کتابخانه خبر داد.

به گزارش ایکنا از ایلام، رمضان بشاره‌صیفی، سرپرست کتابخانه مرکزی ایلام امروز بیست و هفتم خرداد ماه اظهار کرد: تهیه کتاب‌های صوتی از سال ۱۳۹۷ در بخش نابینایان کتابخانه مرکزی استان ایلام شروع شده و تاکنون ۴۰ عنوان کتاب با بیش از 500  ساعت به صورت گویا ضبط شده است.
وی با بیان اینکه بالغ بر ۱۲۰ نابینا و کم‌بینا از کتاب‌های صوتی که در این بخش تهیه شده، استفاده کرده‌اند و در مجموع ۲۰۴ روشندل عضو کتابخانه‌ مرکزی ایلام هستند، گفت: علاوه بر تولید کتاب گویا و بریل، قصه گویی، جمع خوانی کتاب، معرفی کتاب، نشست‌های کتابخوانی، جلسات نقد و بررسی کتاب  نیز برای روشندلان برگزار می‌شود.
همچنین رقیه شفیعی، کتابدار بخش نابینایان کتابخانه مرکزی استان ایلام، از تولید کتاب صوتی «سیره تقوی» ترجمه و توضیح چهل حدیث درباره سیره امام جواد علیه السلام، اثر جواد محدثی، از منابع نهمین جشنواره کتابخوانی رضوی در این کتابخانه خبر داد و اظهار کرد: کتب صوتی با هدف تأمین نیاز مطالعاتی روشندلان برای شرکت فعال در نهمین جشنواره کتابخوانی رضوی تولید می‌شود که به صورت گسترده مورد استقبال قرار گرفته است.
وی گفت: اغلب کتب صوتی تولید شده، از کتاب‌های پرتقاضای روشندلان بوده و تلاش شده بخشی از نیاز مطالعاتی روشندلان به کتاب‌های غیردرسی از طریق کتب صوتی تأمین شود.
انتهای پیام