صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۸۲۰۷۹۵
تاریخ انتشار : ۲۹ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۲

گروه اجتماعی - استاندار آذربایجان‌شرقی، گفت: یکی از اهداف دشمن از جنگ اقتصادی، غفلت جامعه از مسائل فرهنگی است، در حالی که انقلاب ما یک انقلاب دینی و فرهنگی است و نباید شاهد دهن‌کجی به ارزش‌ها باشیم.

به گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، محمدرضا پورمحمدی، استاندار آذربایجان شرقی، امروز در دیدار جمعی از پدران شهدا و رزمندگان دفاع مقدس  گفت: اگر جوانان پاک ما در مقابل متجاوزان و دشمنان انقلاب سینه سپر نمی‌کردند معلوم نیست که امروز نام و نشانی از ایران اسلامی باشد؛ بنابراین آحاد مردم باید قدردان شهدا و خانواده‌های آنان باشند.
وی با بیان اینکه حضور در هر مراسمی که به نام شهدا برگزار می‌شود مایه افتخار و سربلندی است، افزود: خدمت به خانواده‌های شهدا را وظیفه دینی و اخلاقی خود می‌دانیم.
پورمحمدی، با بیان اینکه خدمت به مردم افتخار بزرگی است که در این شرایط سخت نصیب مسئولان کشور شده است، گفت: ما مدیون انقلاب و نظام هستیم و باید حق‌شناس و قدردان باشیم و در این راه محتاج دعای خیر پدران و مادران شهدا و ایثارگران عزیز هستیم.
وی افزود: هیچ مدیری بدون پشتوانه افراد باتجربه و آگاه موفق نمی‌شود و ما نیز به عنوان مدیران استان از دیدگاه‌ها و نظرات خانواده‌های شهدا به‌عنوان گروه مرجع و مورد اعتماد مردم استقبال می‌کنیم.
استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به اینکه در یک جنگ اقتصادی قرار داریم، افزود: برای اینکه جامعه به باور عمومی در این زمینه برسد نیازمند کار فرهنگی هستیم و خانواده‌های شهدا می‌توانند در این خصوص موثر باشند.
پورمحمدی افزود:‌ یکی از اهداف دشمن از جنگ اقتصادی، غفلت جامعه از مسائل فرهنگی است، در حالی که انقلاب ما یک انقلاب دینی و فرهنگی است و نباید شاهد دهن‌کجی به ارزش‌ها باشیم.
وی افزود: البته بخش عمده‌ای از مشکلات و ناهنجاری‌های فرهنگی هم ریشه اقتصادی دارد و اگر بتوانیم مسأله اشتغال جوانان را حل کنیم بسیاری از مشکلات فرهنگی هم حل می‌شود.
پورمحمدی گفت: کارهای بزرگی در حوزه اشتغال‌زایی استان در حال انجام است که با اجرای آنها در صنایعی مانند مس، نفلین‌سینیت و خودروسازی، ده‌ها هزار فرصت شغلی برای جوانان استان ایجاد خواهد شد.
در این دیدار صمیمی، پدران شهدا و ایثارگران دفاع مقدس نیز ضمن قدردانی از حسن توجه استاندار آذربایجان شرقی به مسائل ایثارگران و خانواده‌های شهدا، دیدگاه‌ها و دغدغه‌های خود را در خصوص مسائل مختلف بویژه موضوعات فرهنگی جامعه بیان کردند.

انتهای پیام