صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۸۲۱۸۲۱
تاریخ انتشار : ۰۳ تير ۱۳۹۸ - ۰۷:۲۳

گروه اجتماعی ــ معاون هماهنگ‌کننده سپاه عاشورا گفت: ‌طرح یاوران ولایت برای ۴۰۰ نفر از دانش‌آموزان پسر و ۴۰۰ نفر از دانش‌آموزان دختر برگزیده آذربایجان‌شرقی به مدت ۵ روز برگزار می‌شود.

به گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، سرهنگ پاسدار الیاس گل محمدزاده، معاون هماهنگ‌کننده فرمانده سپاه عاشورا، روز گذشته، دوم تیرماه در افتتاحیه دوره یاوران ولایت گفت: این طرح برای ۴۰۰ نفر از دانش‌آموزان پسر و ۴۰۰ نفر از دانش‌آموزان دختر برگزیده استان به مدت ۵ روز برگزار می‌شود.

وی افزود: این دانش‌آموزان از مدارس انتخاب شده‌اند و بعد ازطی دوره‌های آموزشی به عنوان فرماندهان پیشگامان در مدارس فعالیت خواهند کرد.
گل محمدزاده ضمن تشکر از آموزش و پرورش که در فضا‌سازی برای این آموزش‌ها نقش بسزایی ایفا کرده است، گفت: در این آموزشها به نقش دانش آموزان و به ویژه جوانان در گام دوم انقلاب که از سوی مقام معظم رهبری مطرح شده بیشتر پرداخت می‌شود.

وی تأکید کرد: بحث ولایت شناسایی، جذب و مخاطب شناسایی که یکی از وظایف بسیج است، برگزاری یادواره‌های شهدا و گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، آموزش کار تشکیلاتی که دانش آموزان بتوانند زیر مجموعه خود و شوراها را مدیریت کنند، سواد رسانه ای، فضای مجازی و شبکه سازی در فضای مجازی با توجه تهدیدها و آسیب‌هایی که در فضای مجازی وجود دارد و لازم است امروز در فضای مجازی جوانان انقلابی حضور داشته باشند جزو آموزشهای این دوره هاست.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه عاشورا گفت: یکی دیگر از اهداف این آموزش‌ها پرداختن به سند تحول بنیادین آموزش و پرورش است تا دانش آموزان از این طریق کمک یار معلمان و مسئولان آموزش و پرورش شوند.

گل محمدزاده هدف کلی از این آموزش‌ها را، آموزش مدیران و جوانانی در تراز انقلاب اسلامی دانست و گفت: می خواهیم دانش آموزانی تربیت کنیم که بتوانند این انقلاب را به طرف اهداف و آرمانهای آن هدایت کنند.

انتهای پیام