صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۸۲۵۹۳۱
تاریخ انتشار : ۱۹ تير ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۱

گروه اجتماعی ــ نخستین كارگاه از کارگاه‌های هیجانی و شاد با عنوان جشنواره کف‌بازی و رنگ‌بازی ویژه دانش‌آموزان كلاس اول در تویسرکان برگزار شد.

به گزارش ایکنا از همدان، مرضیه هنرآموز، مدیر دبستان پسرانه و دخترانه سما روز گذشته، 18 تیرماه با اشاره به برگزاری کارگاه شادی و هیجان ویژه دانش‌آموزان مقطع اول ابتدایی، گفت: این برنامه مجموعه‌ای از کارناوال‌ها، فستیوال‌ها و کارگاه‌های بازی محور هستند که هدف اصلی آن‌ها تخلیه هیجان و انرژی کودکان است.

مدیر دبستان سما ابراز کرد: متأسفانه در دنیای امروز کودکان به علت تک‌فرزند بودن و نداشتن هم‌بازی، زندگی در محیط آپارتمان و استفاده از بازی‌های دیجیتالی کمتر امکان تخلیه هیجان خود را دارند که این بازی‌ها موجب تخلیه هیجان آنها شده و بسیاری از مشکلات رفتاری کودک را در حین بازی حل می‌کند.

وی با بیان اینکه مشکلات بسیاری مانند ترس کودکان، افسردگی کودکان، مشکلات اضطرابی(مانند شب‌ادراری، ناخن جویدن)، وسواس، پرخاشگری و … از سوی این کارگاه مورد بهبود قرار می‌گیرند، تأکید کرد: این کارگاه‌ها همیشه در برنامه‌های آموزشی دنیای نوابغ جایگاه خاصی دارد و حل این موارد باعث افزایش بازده دقت و تمرکز می‌شود.

هنرآموز اظهار کرد: نخستین كارگاه شادی با عنوان جشنواره كف بازی و رنگ بازی برای دانش آموزان پایه اول سال تحصیلی جدید برگزار شد و فرزندان با انجام بازی‌های متنوع و كشیدن نقاشی و كف‌بازی روزی پر از شادی و هیجان را سپری كردند.


انتهای پیام