صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۸۲۶۵۰۷
تاریخ انتشار : ۲۲ تير ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۴

گروه حوزه‌های علمیه ــ برنامه‌های سومین همایش علمی «سیره امام رضا(ع)؛ آموزه‌ها و کارکردها» که 23 تیر از سوی بنیاد پژوهش‌های آستان قدس رضوی در قم برگزار می‌شود، اعلام شد.

به گزارش ایکنا، در ادامه سلسله برنامه‌های دهه کرامت(میلاد حضرت معصومه(س) تا میلاد امام رضا(ع)) سومین همایش علمی «سیره امام رضا(ع)؛ آموزه‌ها و کارکردها» از سوی بنیاد پژوهش‌های آستان قدس رضوی در قم برگزار می‌شود.

این همایش فردا از ساعت هشت و ۳۰ دقیقه صبح در موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی در قالب سه میزگرد جداگانه با موضوعات سیره مدیریتی امام رضا(ع)، سیره امام رضا(ع) در تبیین حکمت شیعی و میراث و آموزه‌های فقهی امام رضا(ع) برگزار خواهد شد.

در اولین میزگرد با عنوان سیره مدیریتی امام رضا(ع) رضا آبروش، حجت‌الاسلام والمسلمین، ولی الله نقی‌پورفرد و حجت‌الاسلام وحید وثوقی‌راد سخنرانی می‌کنند؛ در دومین میزگرد حجت‌الاسلام والمسلمین رضا برنجکار و حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالحسین خسروپناه و در میزگرد سوم نیز حجت‌الاسلام والمسلمین محمدعلی مهدوی‌راد، حجت‌الاسلام والمسلمین مهدی شریعتی‌تبار و حجت‌الاسلام والمسلمین محمدعلی خادمی به ایراد سخن خواهند پرداخت.

در میزگرد نخست، آینده‌پژوهی در سیره امام رضا(ع)، مدیریت بحران امامت در سیره امام رضا(ع) و روش‌شناسی سیره مدیریتی امام رضا(ع) و در میزگرد سوم نیز میراث فقهی امام رضا(ع)؛ گونه‌ها و اعتبار؛ فلسفه فقه در احادیث امام رضا(ع) و قواعد استنباطی فقهی در احادیث امام رضا(ع) مورد بحث و بررسی قرار خواهند گرفت.

انتهای پیام