صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

بازار

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۸۲۶۹۸۴
تاریخ انتشار : ۲۳ تير ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۶
از سوی مؤسسه مطالعات دین و اقتصاد؛

گروه اقتصاد ــ دوره «ورود به دیجیتال مارکتینگ» طی سه جلسه از سوی مؤسسه مطالعات دین و اقتصاد برگزار می‌شود.

به گزارش ایکنا، این دوره از ابتدای مردادماه و در سه جلسه چهار ساعته با ارائه محسن ارژنگ برگزار خواهد شد. 

از جمله محورهای مورد بررسی در این دوره شامل «بازاریابی درونگرا»، «بازاریابی محتوا به همراه کاربردها»، «معرفی قیف فروش و صفحه فرود و کارکرد آن»، «آموزش ورود محتوای صحیح در وبسایت با رویکرد بازاریابی محتوا»، «مفاهیم دیجیتال مارکتینگ» و «کار با پنل ایمیل مارکتینگ و تکنیک‌ها» است.

یادآور می‌شود این دوره از اول مردادماه در روزهای سه‌شنبه از ساعت 16:30 تا 20:30 در مؤسسه مطالعات دین و اقتصاد، واقع در بلوار کشاورز، نرسیده به میدان ولیعصر، خیابان برادران مظفر، نبش کوچه شهید ذاکری، پلاک ۱۲۶ برگزار می‌شود

جهت هماهنگی بیشتر با شماره 09126137908 تماس برقرار کنید.

انتهای پیام

انتهای پیام