صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۸۲۹۲۹۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۲

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ عضو هیئت مدیره اتحادیه مدغم، درباره همایش اخیر اتحادیه تشکل‌ها مطالبی را در قالب پنج سؤال به این خبرگزاری ارسال کرده و خواستار نشر آن شد.

به گزارش ایکنا  از مازندران، حسن سلطان‌پناه پیشکسوت قرآنی و عضو هیئت مدیره اتحادیه مدغم درباره همایش اخیر اتحادیه تشکل‌ها مطالبی را به این خبرگزاری ارسال کرده و خواستار نشر آن شد. این یادداشت اینگونه آغاز می‌شود.

دوستان محترم هیئت مدیره تشکل‌ها، بهتر است به جای بازی با کلمات و سخن از مرام‌نامه و ادعای دوستی و برادری، پاسخ به چند سؤال را خیلی روشن اعلام فرمایند.

سؤال اول

اگر شما بر حق هستید، چرا تمامی مجامع عمومی شما گزینشی و انتخابی است برای مثال؛ همین آخرین همایش چرا اطلاع‌رسانی و دعوت عمومی نشده و بسیاری از مؤسسات زیر نظر ارشاد هیچ اطلاعی از عملکرد و فراخوان شما جهت حضور در مجمع را نداشتند؟!.

سؤال دوم

چرا گزارش عملکرد مالی اتحادیه را اعلام نمی‌فرمایید و اینکه بیشترین بودجه تخصیصی وزارت ارشاد و صندوق توسعه قرآنی را تنها تعداد محدود و مشخصی از اعضای هیئت مدیره تشکل‌ها دریافت کرده‌اند.

سؤال سوم

در پشت پرده چه کسی و یا چه کسانی و با چه منافعی و به چه دلیل از شما دفاع و حمایت می‌کنند که توانستید چندین سال در تصمیمات کلان قرآنی و تقسیمات بودجه در شورای توسعه قرآنی کشور اعمال نظر نمایید.

سؤال چهارم

با چه مجوزی چهار نفر از اعضای اتحادیه شما در شورای توسعه قرآنی کشور جولان می‌دهند و با شیوه‌های مختلف رأی و نظر اعضای از همه جا بی‌خبر توسعه را تغییر می‌دهند.

سؤال پنجم

اگر واقعا دلسوز جامعه قرآنی و مؤسسات و تشکل‌های بی‌پناه هستید به چه دلیل با اتحادیه واحد قرآنی کشور و یکپارچگی مؤسسات که تصویب و پیشنهادش هم توسط خود شما بوده مخالفت می‌ورزید.

اگر واقعا پاسخ منطقی و قانع کننده‌ای برای این رفتار و عملکردتان داشتید بفرمایید تا بنده به‌عنوان مدیرعامل و بنیانگذار یکی از بزرگترین مؤسسات قرآنی کشور با مجوز ارشاد و ۳۵ سال سابقه فعالیت، رسماً در خدمت شما و اتحادیه شما باشم و از اتحادیه مدغم که خودم از اعضای هیئت مدیره استانی و کشوری آن هستم اعلام برائت نمایم.

انتهای پیام

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
بشیر
|
|
۱۶:۰۹ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۶
دمش گرم
احسنت