صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۸۲۹۴۵۹
تاریخ انتشار : ۰۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۷

گروه سیاست و اقتصاد ــ حجت‌الاسلام علی قره‌داغی به سمت رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه استان زنجان منصوب شد.

به گزارش ایکنا از زنجان، آیت‌الله علی خاتمی 1 مردادماه در آیین تودیع و معارفه رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه اظهار کرد: به برکت پیروزی انقلاب اولین نماز جمعه ۵ مرداد در پایتخت جمهوری اسلامی ایران توسط ابوذر زمان، آیت‌الله طالقانی برپا شد و پنجم مرداد امسال شاهد چهلمین سال برپایی نماز جمعه هستیم.
وی با اشاره به اینکه در ۹۰۰ نقطه نماز جمعه برپا می‌شود، بیان کرد: در ۳۰ سال گذشته شاهد توسعه کمی و کیفی نماز جمعه بودیم. نماز جمعه قرارگاه فرهنگی، ایمان، تقوا و بصیرت‌افزایی است
نماینده ولی‌فقیه در استان زنجان تصریح کرد: از جمله جاهایی که دشمن برای تخریب جایگاه آن تلاش می‌کند، نماز جمعه است و نشان می‌دهد که این موضوع برای دشمن سنگین است و از نماز جمعه احساس خطر می‌کند.
وی ستون خیمه قرارگاه نماز جمعه قرارگاه را امام جمعه دانست و گفت: کسانی که به مسجد می‌آیند مهمان خدا هستند و شما از مهمانان خدا پذیرایی می‌کنید.
خاتمی با اشاره به اینکه ماهیت انقلاب فرهنگی بود، خاطرنشان کرد: هر هفته انقلاب در نمازجمعه به نمایش گذاشته می‌شود و باید تربیت نیروی انقلابی و ولایی در آن مدنظر قرار گیرد.
حجت‌الاسلام علی قره‌داغی، رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه استان زنجان نیز در ادامه این جلسه بیان کرد: پس از مدت‌ها فعالیت در عرصه علمی و فرهنگی این افتخار را دارم در سنگر ستاد نماز جمعه توفیق خدمتگزاری داشته باشم.
وی به استفاده از تجارب دانشگاه‌ها و ستادهای نماز جمعه تأکید کرد و گفت: باید نماز جمعه پاتوق برای جوانان القابی و بسیجی باشیم و این انقلاب را به انقلاب امام زمان(عج) متصل کنیم.
در این مراسم از زحمات حجت‌الاسلام سید رضا موسوی تقدیر و حجت‌الاسلام علی قره‌داغی به سمت رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه استان زنجان منصوب شد.
انتهای پیام