صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۸۳۲۹۳۹
تاریخ انتشار : ۱۵ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۷

گروه اجتماعی ــ رئیس سابق جهاد دانشگاهی واحد اصفهان با بیان اینکه نقطه قوت جهاددانشگاهی جوان‌گرایی، سرعت عمل و اعتماد به نفس کارکنان این نهاد است، افزود: جهاددانشگاهی می‌تواند تفکر جهادی را در کشور نهادینه کند.

علی‌محمد فزوه، رئیس سابق جهاددانشگاهی واحد اصفهان، در گفت‌وگو با ایکنا از اصفهان، با اشاره به سالروز تأسیس جهاددانشگاهی، اظهار کرد: نقشی که جهاددانشگاهی می‌تواند در آن تأثیرگذار باشد، نهادینه ساختن تفکر جهادی است، در واقع نهادینه کردن این تفکر با کمترین امکانات و دست خالی و فقط با همت و اراده می‌تواند مسائل و مشکلات کشور را حل‌وفصل کند.

وی افزود: با توجه به اینکه نیروهای جهاددانشگاهی در زمینه‌های مختلف فعالیت کرده و تجارب بسیار خوبی به خصوص در زمینه علمی دارند و کارهای مهمی انجام داده‌اند، می‌توانند تجربه‌های خود را در عرصه اقتصادی نیز به کار بگیرند، آنها را به فرصت تبدیل کرده و نقش اساسی در این زمینه ایفا کنند.

رئیس سابق جهاددانشگاهی واحد اصفهان درباره عملکرد جهاددانشگاهی در پاسخگویی به نیازهای علمی، فرهنگی و اجتماعی جامعه و تحقق اهداف مورد نظر خود، گفت: افرادی که از فعالیت‌ها و اقدامات جهاد دانشگاهی اطلاع دارند، باید در این خصوص نظر دهند، ولی اگر بودجه این نهاد را با دیگر سازمان‌هایی که فعالیت‌های مشابهی در زمینه آموزش و پژوهش انجام می‌دهند مقایسه کنیم، متوجه می‌شویم که جهاددانشگاهی در زمینه فرهنگی عملکرد مثبتی از خود نشان داده است.

فزوه تصریح کرد: نقطه قوت جهاددانشگاهی جوان‌گرایی، سرعت عمل و اعتماد به نفس کارکنان این نهاد است. جهاددانشگاهی می‌تواند تفکر جهادی را در کشور نهادینه کند.

وی بیان کرد: کارکنان جهاددانشگاهی در طول سی و نه سال گذشته زحمت‌های فراوانی کشیده‌اند، بنابراین شایسته است تجربیات و تشکیلات جهاددانشگاهی به عنوان نهادی برآمده از انقلاب اسلامی در سراسر کشور مورد بررسی قرار گرفته و از آن‌ها استفاده به جا و شایسته‌ای انجام شود.
انتهای پیام