صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۸۳۳۶۵۵
تاریخ انتشار : ۱۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۱

گروه سیاست و اقتصاد ــ امام جمعه بجنورد گفت: تحریم ظریف، وزیرخارجه کشورمان از سوی آمریکا، به معنای ضعف و عقب‌نشینی و نشان از عدم تحمل وزیر خارجه جمهوری اسلامی است.

به گزارش ایکنا از خراسان شمالی، حجت‌الاسلام ابوالقاسم یعقوبی، امام جمعه بجنورد، امروز، ۱۸ مرداد ماه در خطبه‌های عبادی و سیاسی نماز جمعه بجنورد با بیان اینکه ملت ما سختی‌های زیادی را تحمل کرده است، اظهار کرد: آمریکایی‌ها با هر هدفی که آمدند به نتیجه نرسیدند امروز بیان می‌کنند که با مردم ایران حرف برای گفتن دارند.

وی خطاب به آمریکایی‌ها، گفت: کدام قدم را برای ملت ایران برداشته‌اید که هم اکنون به آن افتخار می‌کنید، مردم ایران از شما بیزار هستند.

یعقوبی با اشاره به تحریم وزیر خارجه کشورمان، یادآورشد: آمریکا وزیر خارجه ما را تحریم کرده و این نشان می‌دهد آنهایی که دم از حقوق بشر و دموکراسی می‌زنند، رفت‌وآمد وزیر خارجه یک کشور به‌عنوان عرف جامعه جهانی را نیز قبول ندارند.

وی ادامه داد: این کار آمریکا یعنی ضعف و عقب‌نشینی و نشان از عدم تحمل وزیر خارجه جمهوری است که اگر به وظیفه انقلابی عمل شود مرگ دشمنان فرامی‌رسد.

یعقوبی با اشاره به مقامت ملت در مقابل فشارهای دشمنان، گفت: این اقدامات دشمنان آبروریزی برای آن‌ها است زیرا آنان برای ملت ما جز تهدید و ضرر رساندن دستاورد دیگری نداشته‌اند.

وی با اشاره به طرح کمیته امداد در روز عید قربان، افزود: این نهاد در این روز به صورت بهداشتی دام‌های مردم را قربانی و در بین نیازمندان توزیع می‌کند، اجرای این طرح از اقدام غیربهداشتی قربانی در کوچه و خیابان ها نیز جلوگیری خواهد کرد.

امام جمعه جنورد با بیان اینکه خبرنگاران یکی از کم درآمدترین قشر شاغل در جامعه هستند، خاطرنشان کرد: خبرنگاران به منزله آینه ای در جامعه هستند که هم خوبی‌ها و هم بدی‌ها را آشکار می‌سازند.

وی ادامه داد: خبرنگار واقعی کسی است که دستاوردهای مسئولان نظام را به مردم بازگو کند و نقاط ضعف را با روش انسانی و سالم انتقاد کند نه اینکه انتقام بگیرد.
انتهای پیام