صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۸۳۵۱۶۵
تاریخ انتشار : ۲۴ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۰

گروه اجتماعی- رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری یزد از برگزاری جشن بزرگ غدیر از ساعت 21 امشب در محل حسینیه امیرچقماق یزد خبر داد.

عباس ملازینلی، رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری یزد در گفت‌وگو با ایکنا یزد از برگزاری جشن بزرگ غدیر در یزد خبر داد و اظهار کرد: 5 جشن بزرگ به مناسبت دهه امامت و ولایت توسط سازمان برنامه‌ریزی شد که تمامی تجهیزات و ریزبرنامه‌ها توسط این سازمان انجام خواهد شد.

وی ادامه داد: این جشن‌ در روز۲۱مردادماه در پارک بزرگ حسن آباد با حضور اقشار مختلف مردم برگزار و همچنین از ساعت 21 امشب، 24 مردادماه در محل حسینیه امیرچقماق، جوار قبور شهدای گمنام برگزار خواهد شد.

ملازینلی افزود: این جشن که با همکاری شهرداری و ناحیه مقاومت بسیج ثارالله برگزار می‌شود با نقالی، سرود، طنز، موسیقی و ... همراه خواهد بود.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری یزد بیان کرد: همچنین در حاشیه این مراسم مسئول اجرایی مجموعه امیرچقماق (حسینیه شهدا) تکریم و معارفه خواهد شد.

ملازینلی یادآور شد: جشن بزرگ غدیر توسط این سازمان در روزهای ۲۵، ۲۷ و ۲۹ مردادماه در پارک کوهستان، پارک لاله منطقه کشتارگاه و پارک غدیر برگزار خواهد شد و از همه اقشار مختلف مردم برای حضور در این جشن دعوت به عمل می‌آید.

وی غبارروبی گلزار شهدای خلدبرین، جشنواره بازی‌های بومی محله‌ای و پرواز بادبادک‌ها از ساعت 19 در پارک کوهستان، جشن‌های محله‌ای غدیر در مسجد چهارده معصوم (ع) امامشهر و میدان فرهنگ صفاییه، اجرای سرود خیابانی در پارک بزرگ شهر، پرده‌خوانی چندرسانه‌ای ساعت 20:30 در مسجد امیرالمومنین آزادشهر را از دیگر برنامه‌ها در این روز برشمرد.

انتهای پیام