صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۸۳۵۵۰۱
تاریخ انتشار : ۲۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۱

گروه اجتماعی ــ کارشناس سازمان‌های مردم‌نهاد فرمانداری شهرستان خرم‌دره از فعالیت ۳۲ سمن در این شهرستان خبر داد و گفت: تمدید پروانه سمن‌ها منوط به ارائه گزارش مالی و عملکرد اجرایی آن‌ها خواهد بود.

به گزارش ایکنا از زنجان، راضیه احمدی، کارشناس سازمان‌های مردم‌نهاد فرمانداری شهرستان خرم‌دره با اشاره به اقدامات انجام شده در توسعه و تقویت سازمان‌های مردم نهاد و خیریه‌ها در شهرستان گفت: کمک سازمان‌های مردم‌نهاد و خیریه‌ها به استان‌های سیل‌زده در اوایل سال و حضور در برنامه‌های شب‌های فرهنگی شهرستان و همچنین همکاری سمن‌ها در بر گزاری نمایشگاه‌ها در سطح شهرستان در مناسب‌هایی چون هفته مبارزه با مواد مخدر و... بسیار چشمگیر بود که امیدواریم این کمک‌ها و همکاری‌ها استمرار داشته باشد.

وی از فعالیت 32 سمن در شهرستان خرم‌دره خبرداد و گفت: این سمن‌ها در موضوعات علمی، فرهنگی، پژوهشی، اجتماعی، کاهش آسیب‌های اجتماعی ...  فعالیت می‌کنند.

احمدی اضافه کرد: در این راستا 3 سمن به صورت نمایندگی در امور خیریه  فعالیت می‌کنند که از بین این سمن‌ها 8 سمن دارای مجوز از فرمانداری، 4 سمن دارای مجوز از اداره بهزیستی، 6 سمن از اداره ورزش و جوانان، 2 موسسه از اداره تبلیغات اسلامی و 10 انجمن نیز در حوزه هنری، ادبی و قرآن و نهج‌البلاغه در شهرستان فعال هستند.

احمدی یادآور شد: براساس ماده 5 آیین‌نامه اجرایی سمن‌ها مکلف به ارائه گزارش مالی و اجرایی در پایان هر سال مالی و یا موردی به مرجع صدور پروانه هستند و تمدید پروانه‌ها منوط به ارائه گزارش مالی سمن‌ها و عملکرد اجرایی آنها خواهد بود.
انتهای پیام