صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۸۳۷۲۴۶
تاریخ انتشار : ۰۳ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۴
امام جمعه گتوند تأکید کرد:

کانون خبرنگاران نبأ ــ حجت‌الاسلام اسماعیل اسدپور با بیان اینکه در هفته دولت باید به بینش راهبردی مقام معظم رهبری در گام دوم انقلاب توجه بیشتری داشته باشیم، گفت: نظارت دقیق بر عملکرد دستگاه‌ها و جلوگیری از کانون‌های فساد از وظایف دولت‌مردان است.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ؛ در اولین روز از هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر، فرماندار شهرستان گتوند به همراه مدیران ادارات دوم شهریورماه به دیدار امام جمعه شهرستان رفتند و بیعت خود را با آرمان‌های انقلاب و مقام معظم رهبری اعلام کردند.
حجت‌الاسلام اسماعیل اسدپور، امام جمعه شهرستان گتوند در این دیدار ضمن تبریک هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر، گفت: در هفته دولت باید به بینش راهبردی مقام معظم رهبری در گام دوم انقلاب توجه بیشتری داشته باشیم و دولت‌مردان به شعارهای انقلاب و حمایت از جریان انقلابی نیز توجه کامل داشته باشند.
وی در ادامه با اشاره به وظایف دولت‌مردان، اظهار کرد: نظارت دقیق بر عملکرد دستگاه‌ها و جلوگیری از کانون‌های فساد از وظایف دولت‌مردان است که باید در این خصوص توجه لازم را داشته باشند.
داود طهماسبی
انتهای پیام