صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۸۳۸۰۵۸
تاریخ انتشار : ۰۵ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۷:۴۲

گروه مسابقات ــ نفرات برتر مسابقه قرآنی فراز برتر که به همت دارالقرآن شهید علیزاده کرج برگزار شده است، معرفی و طی مراسمی تجلیل شدند.

به گزارش ایکنا؛ اختتامیه جشنواره فرهنگی ورزشی غدیر دارالقرآن شهید علیزاده روز گذشته چهارم شهریورماه با تلاوت آیاتی از سوره مبارکه آل عمران توسط علی قاسم‌آبادی، قاری ممتاز کشورمان، برگزار شد.

در این مراسم از ۴۰ نفر از برگزیدگان این جشنواره با حضور مسئولان و مدیران محلی و جمعی از قرآن‌آموزان تجلیل به عمل آمد.


این جشنواره از اوایل مردادماه آغاز و برنامه‌هایی با موضوعات ورزشی از جمله مسابقات ورزشی فوتبال، پینگ پنگ، استخر ورزشی و برنامه‌های فرهنگی از جمله مسابقات تشریحی غدیر، کرسی تلاوت و جشن غدیر همراه با اهدای جوایز به نفرات برتر برگزار شد.

همچنین در این ایام از کتابخانه دارالقرآن شهید علیزاده نیز با عنوان ایستگاه مطالعه شهید حججی رونمایی شد و در بخش دیگری از آن از نفرات برتر مسابقات کشوری فراز برتر از دید مخاطبان نیز تجلیل شد.


بر همین اساس در مسابقه فراز برتر علیرضا سعیدی از استان البرز رتبه اول را به دست آورد، مقداد منصوری از استان ایلام دوم شد و رتبه سوم نیز به علی‌اصغر فرقانی از استان تهران رسید.

یادآور می‌شود، علاقه‌مندان برای اطلاع از برنامه‌های قرآنی دارالقرآن و یا ثبت‌نام کلاس‌ها می‌توانند روزهای فرد از ساعت 13 تا 16 به دارالقرآن شهید علیزاده واقع در کرج، کلاک نو، خیابان شهید اسدآبادی، پایگاه شهید کثیری مراجعه و یا با شماره تلفن 09190381001 تماس حاصل کنند.

انتهای پیام