صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۸۳۸۶۴۵
تاریخ انتشار : ۰۸ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۷:۲۴

گروه سیاست و اقتصاد_ امام جمعه دندی گفت: رونمایی از سامانه دفاعی پدافند هوائی ایران، انحصار دوقطبی روسیه و آمریکا را شکست.

به گزارش ایکنا از زنجان، حجت‌الاسلام علی خورشیدی اطهر ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه دندی با گرامیداشت هفته دولت اظهار کرد: هفته دولت فرصت مناسبی برای بررسی ابعاد و وظایف و کارکردهای دولت است.
وی با تاکید بر مبارزه دولت با فساد و دوری از حواشی و پرداختن به اولویت‌های مهم کشور افزود: دولتمردان گرفتار حواشی نشوند و در فرصت باقیمانده به اولویت‌های مهم بپردازند به مسئله اقتصاد و فرهنگ توجه کنند.
وی به سوء‌استفاده دشمنان در فضای مجازی با استفاده از حواشی موجود در جامعه اشاره کرد و گفت: فرصت‌طلبان از حواشی استفاده می‌کنند و وقت و منابع مالی کشور را به هدر می‌دهند و افکار را از اولویت‌های جامعه دور می‌سازند.
امام جمعه دندی با بیان اینکه قوه قضائیه باید دست مفسدان را قطع کند و دولت هم مکانیزم شفافیت مالی را فراهم کند، خاطرنشان کرد: علت اینکه رجایی و باهنر ماندگار شدند، خدمت صادقانه آنان به نظام، رهبری و مردم بود که ایشان را جاودان کرد.
خورشیدی‌اطهر در ادامه به رونمایی از سامانه دفاعی پدافند هوائی در ایران اشاره کرد و افزود: این رونمایی باعث شد انحصار روسیه و آمریکا در این زمینه شکسته شود و شعار ما می‌توانیم در حوزه دفاعی کشور تحقق پیدا کند.
وی تصریح کرد: ایران با طراحی و ساخت نسل پنجم قاهر، موشک‌های بالستیک و پهبادهای رادارگریز و جنگ الکترونیک در زمره کشورهای برتر جهان قرار گرفته است، این همان نتیجه تحریم‌هاست.
امام جمعه دندی به انهدام پهپاد جاسوسی آمریکا اشاره کرد و افزود: ساقط کردن پهپاد فوق مدرن آمریکا توسط نیروهای نظامی ایران و ساقط کردن پهپاد جاسوسی دیگر توسط ارتش یمن و کمیته‌های مردمی یک شوک بزرگی به آمریکا وارد کرد، یعنی ستون فقرات عملیات اطلاعاتی و شناسایی آمریکا مخصوصا در منطقه خاورمیانه از هم پاشیده و آسمان ایران و یمن دیگر جولانگاه آنها نیست.
انتهای پیام