صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

بازار

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۸۳۹۱۴۱
تاریخ انتشار : ۱۰ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۴
معاون اقتصادی رئیس‌جمهور:

گروه اقتصاد ــ نهاوندیان با بیان اینکه تأمین مالی بساط عزای امام حسین(ع) را در طول قرن‌ها مردم برعهده داشته‌اند، گفت: وظیفه امروز ما و اهل فرهنگ انتقال درست پیام حسینی به زبان روز، به زبان هنر و به زبان بین نسلی است.

به گزارش ایکنا، به نقل  پایگاه اطلاع رسانی دولت، محمد نهاوندیان، در بازید از هفدهمین نمایشگاه عطر سیب و پانزدهمین نمایشگاه زنان و تولید ملی که به صورت همزمان در بوستان گفت‌و‌گو در تهران برگزار شده است، ترکیب هنر و صنعت در این نمایشگاه و اولویت رویکرد فرهنگی برای آن را قابل توجه توصیف کرد.

رئیس مؤسسه عالی مدیریت و برنامه‌ریزی، نوآوری ایجاد شده در محصولات تولیدی برای تجهیز محافل حسینی ارائه شده در این نمایشگاه را مورد اشاره قرار داد و گفت: هم زمانی و هم مکانی این نمایشگاه با نمایشگاه تولیدات زنان کارآفرین نیز پیام خوبی داشت و شاهد ابتکارات جالبی از سوی زنان هنرمند و خلاق بودیم.

معاون اقتصادی رئیس‌جمهور با بیان اینکه در اقتصاد ایران زنان در حوزه‌های مختلف درخشیده‌اند، گفت: در این نمایشگاه شاهد تولیدات متنوع از سوی بانوان کارآفرین هستیم که در واحدهای اقتصادی و بنگاه های تجاری و خدماتی تولید و به نمایش گذاشته شده است.

نهاوندیان بیان کرد: از این جهت که در طول تاریخ کشور خانم‌ها پشتیبان همه مراسم احیای شعائر حسینی بوده و انتقال این پیام را از نسلی به نسل دیگر برعهده داشته اند، همزمانی و هم مکانی این دو نمایشگاه از طبع لطیفی برخوردار بود.

انتهای پیام