صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۸۳۹۳۹۲
تاریخ انتشار : ۱۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۲

گروه فعالیت های قرآنی - رئیس مرکز امور قرآنی اوقاف گیلان گفت: پنج گیلانی موفق شدند در مسابقات مقدماتی کشوری قرآن کریم، امتیاز لازم برای راهیابی به فینال چهل ودومین دوره مسابقات کشوری قرآن کریم را کسب کنند.

محمدمهدی قربانیان، رئیس مرکز امور قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه گیلان در گفت وگو با ایکنا از گیلان، از راهیابی پنج گیلانی به فینال مسابقات کشوری قرآن کریم خبرداد و اظهار کرد: پنج نماینده از گیلان توانستند در مرحله مقدماتی چهل ودومین دوره مسابقات کشوری قرآن کریم سازمان اوقاف که در شهر قم برگزار شد، به فینال این مسابقات راه یابند.

وی افزود: «محمد نمازی» در رشته اذان، «امیدرضا رحیمی» در رشته حفظ کل، «سجاد اکباتانی» و «حسین عزیزی» در رشته ترتیل، «محمدعلی عنبری» در رشته قرائت از گیلان به فینال مسابقات کشوری قرآن کریم که مهرماه امسال به میزبانی اصفهان برگزار می شود، راه یافتند.

قربانیان گفت: «مهدی حکیمی راد» نیز در رشته حفظ و معارف حدیث عنوان سوم چهل ودومین دوره مسابقات کشوری قرآن کریم سازمان اوقاف را کسب کرد.

رئیس مرکز امور قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه گیلان با بیان اینکه مسابقات کشوری قرآن در بخش بانوان تک مرحله ای است و بانوان برگزیده مستقیما در مرحله فینال حضور می یابند، یادآور شد: پیش از این «ثریا کوهستانی» از فومن در رشته حفظ 10 جزء، «زکیه صابر» از رشت در رشته حفظ 20 جزء، «سیده زینب تقوی پور» از رشت در رشته حفظ کل، «هاجر خورشیدی» از بندرانزلی در رشته دعاخوانی، «سمیه عاصفی» از تالش در رشته قرائت، «افسانه دنیایی» از آستارا در رشته ترتیل نمایندگان بخش بانوان گیلان هستند که به مسابقات کشوری در اصفهان اعزام می شوند.

انتهای پیام