صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۸۴۰۳۰۳
تاریخ انتشار : ۱۵ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۰:۳۴

گروه سیاست و اقتصاد ـ فرماندار تویسرکان گفت: تویسرکان آمادگی برپایی بازار مبل و منبت را دارد و محدودیتی برای برپایی آن وجود ندارد.

سید رسول حسینی فرماندار شهرستان تویسرکان در گفتگو با ایکنا از همدان، ضمن اعلام این خبر تجمیع و وحدت را یکی از عوامل موفقیت منبت کاران دانست و افزود: حلقه مفقود در تبلیغ منبت وحدت منبت کاران است.

 وی با بیان اینکه مبل تویسرکان از لحاظ کیفیت در سطح بالا و از لحاظ قیمت بصرفه است از برپایی همایش گردو  نیز در این شهرستان خبر داد.

وی با اعلام برپایی همایش از ۲۵ تا ۲۸ شهریورماه گفت: تا ۶ سال آینده به دلیل قرار گرفتن در ماه‌های محرم و صفر جشنواره گردو به همایش گردو تبدیل می‌شود. 

حسینی راه‌اندازی پژوهشکده گردو را از مهمترین برنامه‌های تویسرکان دانست و گفت: دانشگاه جامع علمی کاربردی آمادگی خود جهت راه‌ندازی این پژوهشکده را اعلام کرده است.

فرماندار تویسرکان برگزاری همایش‌های محلی جهت معرفی دستاوردها و محصولات شهرستان مانند  غذاهای محلی، سیر، سماق و گیاهان دارویی را یکی دیگر برنامه‌های پیش رو عنوان کرد و افزود: به طور میانگین هر دو ماه یک بار به مناسبت هر یک از توانمندی‌های شهرستان همایش برپا خواهیم کرد و آمادگی‌های لازم در این زمینه را نیز داریم.

وی کلنگ‌زنی احداث واحدهای مسکونی و ایجاد زیرساخت در محل جانمایی روستای برفیان، فاز اول پروژه اجرای طرح هادی روستاهای اکبرآباد، قاسم آباد، برگچه، بادامک و سازیان، برق رسانی به ناحیه صنعتی فرسفج، بهره‌برداری ساختمان آتش نشانی و مخزن ۵۰۰ متر مکعبی آب شهرک صنعتی اریکان، کلنگ‌زنی پروژه محوطه سازی خطی و بازگشایی بلوار پنجاه وپنج متری ابن سینا،کلنگ زنی مدرسه خیرساز ۶ کلاسه مرحومه محتشم شرعیاتی، زیرسازی و جدول گذاری و آسفالت کمربندی کاروانسرای فرسفج و روستاهای بادامک و سازیان،کلنگ زنی پروژه پیاده راه سازی و جداره سازی محله باغوار، افتتاح گلخانه سبزی و صیفی در شهرک گلخانه ای فرسفج،افتتاح ایستگاه بوجاری بذر و غلات و توزیع نهاده های کشاورزی، افتتاح ۳ واحد مسکونی ویژه سرپرست خانواده های روستایی دارای حداقل دو عضو معلول، کلنگ آغاز عملیات اجرایی حوزه آبخیزداری وکلنگ زمین چمن مصنوعی مینی فوتبال فرسفج را از پروژه های انجام شده عنوان کرد.