صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۸۴۰۴۷۹
تاریخ انتشار : ۱۶ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۸:۴۹

گروه اجتماعی ــ رئیس مدیریت سازمان پسماند شهرداری ارومیه از برگزاری طرح «پاکبانان محرم» در ارومیه خبر داد و گفت: هدف از این طرح، ثبت‌نام داوطلبانه شهروندان جهت کمک به پاکبانان در روز تاسوعا و عاشورای حسینی است.

احد یوسفی، رئیس مدیریت سازمان پسماند شهرداری ارومیه، در گفت‌وگو با ایکنا از آذربایجان‌غربی، با اشاره به برگزاری طرح پاکبانان محرم، بیان کرد: پاکبانان محرم عنوان طرحی است که برای اولین بار توسط سازمان مدیریت پسماند شهرداری ارومیه امسال اجرا می‌شود.

وی ادامه داد: هدف از اجرای طرح پاکبانان محرم، ثبت‌نام داوطلبانه شهروندان جهت کمک به پاکبانان در روز تاسوعا و عاشورای حسینی است.

یوسفی افزود: سازمان لباسی با عنوان پاکبان محرم، سربند و کیسه‌ای به ثبت‌نام‌کنندگان تحویل داده و از آن‌ها می‌خواهد در روز تاسوعا و عاشورای حسینی در محلی که به عزاداری می‌پردازند، زباله‌های خود را جمع‌آوری و تحویل سازمان داده و کارت شارژ هدیه بگیرند.

وی با اشاره به اینکه در پایان به قید قرعه به ۳ نفر از پاکبانان محرم هدیه نقدی تعلق می‌گیرد‌، گفت: همه‌روزه ۸۸۰ پاکبان به‌طور شبانه‌روزی در سطح شهر فعالیت می‌کنند که در ایام تاسوعا و عاشورا، کار آنان چندین برابر می‌شود.

انتهای پیام