صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۸۴۳۹۹۶
تاریخ انتشار : ۳۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۳

گروه سیاست و اقتصاد ــ رژه باصلابت نیروهای مسلح همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس با حضور گروه‌های مختلف مردم، نیروهای نظامی و انتظامی و مسئولان اجرایی کهگیلویه‌و‌بویراحمد در یاسوج برگزار شد.

به گزارش ایکنا از کهگیلویه‌وبویراحمد، سردار حمید خرمدل، فرمانده سپاه فتح استان، امروز، 31 شهریورماه در حاشیه رژه نیروهای مسلح، اظهار کرد: امروز جریان مقاومت در نقاط مختلف با فطرت تمام هیمنه دشمن را درهم شکسته و این برگرفته از عاشورای حسینی و دفاع مقدس است.

وی با بیان اینکه بصیرت، آگاهی، دشمن‌شناسی و ایثار مردم در شکل‌گیری اقتدار کشور نقش اساسی داشته، افزود: امروز ایران اسلامی با تجربه‌تر از هشت سال دفاع مقدس و با هوشیاری، بصیرت، حکمت چهل سالگی را طی کرده و با انسجام، وحدت و اقتدار انقلاب شکوهمند ما ادامه دارد.

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه ثمره خون شهیدانمان و خانواده‌های شهدا چنان شوکتی به ما داده که امید ما را به پیروزی نهایی بیشتر کرده است، اضافه کرد: هشت سال دفاع مقدس و مقاومت امروز ما برگرفته از عاشورای حسینی است.

خرمدل با بیان اینکه جریان مقاومت ثمره دفاع مقدس است، بیان کرد: این محور با توکل برخدا و اطاعت از فرامین ولایت، هیمنه استکبار را درهم شکست.

وی با بیان اینکه امروز دشمن آرزوی عکس گرفتن و مذاکره با مسئولان ما را دارد، ابراز کرد: نیروی انتظامی مقتدر و وزارت اطلاعات و سپاه و ارتش و بسیج همه در کنار یکدیگر امنیت کشور را به خوبی تأمین می‌کنند و همه در عهدی که با ولی زمانه خود بسته‌ایم ثابت قدم خواهیم ماند و در مسیری که از سال 57 آغاز شده حرکت می‌کنیم.

انتهای پیام