صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۸۴۵۴۷۴
تاریخ انتشار : ۰۶ مهر ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۷
امام جمعه خوشاب:

کانون خبرنگاران نبأ ــ حجت‌الاسلام دهقانی، امام جمعه شهرستان خوشاب با تأکید بر بصیرت‌افزایی و ترویج آرمان‌های دوران دفاع مقدس به نسل کنونی در بین دانش‌آموزان و فرزندان گفت: یکی از شاخصه‌های دوران دفاع مقدس امید داشتن به آینده بدون چشم‌داشت از دشمن بوده است.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ؛ حجت‌الاسلام سیدقاسم دهقانی، امام جمعه شهرستان خوشاب در خطبه‌های نماز جمعه پنجم مهرماه سلطان‌آباد با تأکید بر بصیرت‌افزایی و ترویج آرمان‌های دوران دفاع مقدس به نسل کنونی در بین دانش‌آموزان و فرزندان گفت: یکی از شاخصه‌های دوران دفاع مقدس امید داشتن به آینده بدون چشم‌داشت از دشمن بوده است.

وی با اشاره به اعتماد به جوانان در دوران دفاع مقدس افزود: ما نمی‌توانیم به دشمنان قسم خورده کشور اعتماد کنیم؛ دشمنانی که در خط مقدم آن آمریکای جهانخوار قرار دارد.

خطیب جمعه خوشاب یکی دیگر از شاخصه‌های اصلی دوران دفاع مقدس را داشتن وحدت در بین آحاد جامعه دانست و گفت: ولایت‌پذیری و گوش به فرمان ولی امر مسلمین بودن در دوران دفاع مقدس یکی دیگر از شاخصه‌های ۸ سال دوران دفاع مقدس است و در هر زمان و هر کجا گوش به فرمان رهبری بودیم، دشمن به ذلت افتاده است.

حجت‌الاسلام دهقانی با تأکید بر اینکه انجام کار خیر فقط با مادیات دنیوی نیست، بیان کرد: راهنمایی در کارهای درست برای باز کردن مشکلات مردم بدون منت و مزد، برخورد خوب با مردم و حل اختلاف بین دو نفر از دیگر کارهای خیر است.

وی اضافه کرد: شیطان علامت خاصی ندارد و بعضی از مردم همان کار شیطان را انجام می‌دهند و مانع کارهای خیر انسان می‌شوند و به همین دلیل در سوره ناس از شر انس و جن به خدا پناه می‌بریم.

در پایان مراسم این هفته از زحمات ۱۵ ساله رحمت‌الله نظافت به عنوان مسئول ستاد نماز جمعه خوشاب قدردانی و سیدموسی ذاکری، مسئول جدید ستاد نماز جمعه خوشاب انتخاب شد.

علی‌اکبر ملکی 

انتهای پیام