صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۸۴۵۵۸۷
تاریخ انتشار : ۰۷ مهر ۱۳۹۸ - ۰۸:۴۱

گروه اجتماعی ــ استاندار چهارمحال‌وبختیاری از ایجاد فضای مناسب موکب‌های اربعین استان در سال‌های آینده خبر داد و گفت: در صدد هستیم تا برای اربعین آینده زمینی را در کشور عراق خریداری کنیم تا مکان اسکانی ثابت برای موکب‌ها فراهم شود.

به گزارش ایکنا از چهارمحال‌وبختیاری، اقبال عباسی، استاندار چهارمحال و بختیاری در جلسه ستاد اربعین حسینی که شامگاه گذشته، ششم مهرماه برگزار شد با بیان اینکه موکب‌داری و خدمت به زائران امام حسین(ع) از مهمترین ارزش‌ها و بزرگترین افتخاراتی است که نصیب افراد می‌شود، بیان کرد: تا جایی که مقدور باشد موکب‌دارن را کمک و مساعدت خواهیم کرد و تجهیزات دولتی و جمعی و ایاب و ذهاب را در خدمت موکب‌دارن خواهیم گذاشت اما تلاش اصلی به دوش موکب‌دارن است.

وی ادامه داد: هرچه نظم و هماهنگی و مقررات بیشتر باشد سلامت موضوع بهتر خواهد شد و در این صورت اعتماد مردم به موکب‌دارن نیز بیشتر می‌شود و بیشتر به‌آنان کمک‌رسانی می‌کنند.

رئیس ستاد اربعین ۹۸ در پایان از خرید زمینی به منظور ایجاد مکانی ثابت برای موکب‌دارن استان خبر داد و گفت: در صدد هستیم تا برای اربعین آینده زمینی را در کشور عراق خریداری کنیم تا در سال‌های آینده که هوا گرم‌تر می‌شود مکان اسکانی ثابت برای موکب‌ها فراهم کنیم.

انتهای پیام