صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۸۴۵۶۰۹
تاریخ انتشار : ۰۷ مهر ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۲
رئیس بسیج سازندگی بیان کرد:

گروه اجتماعی ــ رئیس بسیج سازندگی با اشاره به دیدار برخی از گروه‌های جهادی با رهبر معظم انقلاب اسلامی در چندماه گذشته، گفت: این دیدار و توصیه‌های رهبرمعظم انقلاب فصل جدیدی را در فعالیت‌های گروه های جهادی به وجود آورد.

به گزارش ایکنا از خراسان جنوبی، محمد زهرایی، رئیس بسیج سازندگی، امروز، 7 مهر در دیدار رئیس سازمان بسیج مستضعفین با نماینده ولی‌فقیه در خراسان‌جنوبی، گفت: بر اساس نظرسنجی‌ها، خراسان‌جنوبی در شاخص ‌تدین و ولایتمداری همواره در سطحی بالا قرار دارد.

وی با بیان اینکه خراسان جنوبی از سرمایه‌های اجتماعی و انسانی بزرگی برخوردار و استانی علم‌خیز است، افزود: این استان سرمایه‌های بزرگی اجتماعی را  درخود جای داده است.

زهرایی با اشاره به دیدار برخی از گروه‌های جهادی با رهبر معظم انقلاب اسلامی، گفت: یکی از خواست‌های رهبری معظم تبدیل شدن گفتمان جهادی به یک گفتمان عمومی در جامعه و حضور بیشتر جوانان در این گروه‌ها بود که این دیدار و توصیه‌های رهبرمعظم انقلاب فصل جدیدی را در فعالیت‌های گروه‌های جهادی به وجود آورد.

وی ادامه داد: رهبر معظم انقلاب تأکید داشتند کار، جهاد و خدمتی که توسط گروه‌های جهادی در نقاط مختلف کشور و در حوزه‌های مختلف صورت می‌گیرد باید به شیوه‌ای هنرمندانه و خلاقانه منعکس شود.

زهرایی بیان کرد: سازمان بسیج مستضعفین فعالیت‌های خوبی در حوزه محرومیت‌زدایی دارد که خیر و برکت برای جامعه به ارمغان آورده است.

رئیس بسیج سازندگی کشور با اشاره به هشت هزار رشته قنات استان، گفت: درحال حاضر یک سوم آن خشک شده است و محصولات استراتژیک چون عناب، زرشک و زعفران از ظرفیت‌های مهم استان علی‌رغم همه خشکسالی‌های به وجود آمده است.

وی افزود: خراسان‌جنوبی در حال حاضر در ریل توسعه قرار گرفته و با استفاده از از پتانسیل‌هایی معادن زیرزمینی می‌توان این حرکت توسعه را سرعت بخشید.

انتهای پیام