صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۸۴۶۵۸۸
تاریخ انتشار : ۱۰ مهر ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۶

گروه فرهنگی ــ استاندار یزد با اشاره به اینکه بنیاد شهید از توانمندی ایثارگران برای حل مشکلات بهره گیرد، گفت: حمایت‌ها باید با سیاست‌گذاری مناسب جهت‌دهی شود تا به ارتقای سطح علمی ایثارگران کمک کند.

به گزارش ایکنا از یزد، محمدعلی طالبی، استاندار یزد، روز گذشته، ۹ مهرماه در دیدار میرمرادی، معاون توسعه منابع انسانی سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور با وی ضمن قدردانی از خدمات صادقانه احمد ابراهیمی، مدیرکل پیشین بنیاد شهید و امورایثارگران یزد اظهار کرد: خدمات بنیاد به جامعه ایثارگری شایسته تقدیر است لکن در برخی بخش‌ها لزوم بازنگری در فرآیندهای ارائه خدمت احساس می‌شود.

طالبی افزود: به عنوان یک ایثارگر که از نزدیک در جریان برنامه‌های مختلف بنیاد هستم و انتظارات بیرونی را مشاهده می‌کنم به بنیاد پیشنهاد می‌کنم از توانمندی ایثارگران برای حل مشکلات بهره گیرد.

رئیس شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت استان یزد بیان کرد: حمایت‌ها باید با سیاست گذاری مناسب جهت‌دهی شود تا به ارتقای سطح علمی ایثارگران کمک کند.

سیدمنصور میرمرادی، معاون توسعه منابع انسانی سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور نیز در این دیدار بر لزوم بهره‌گیری از نخبگان ایثارگر تاکید کرد و افزود: حمایت از تشکل‌های ایثارگری با هدف ارتقای جایگاه ایثارگران و مشارکت عمومی آنان در حل مشکلات، از مهمترین برنامه‌های بنیاد است.

معاون توسعه منابع انسانی سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور کسب رتبه برتر در حوزه الکترونیک را ناشی از همت مضاعف همه خادمان شهدا برای تسهیل خدمت رسانی به خانواده‌های شهدا و ایثارگران دانست.

این مقام مسئول بیان کرد: در حوزه‌های درمان و اشتغال ایثارگران گام‌های خوبی برداشته شده است لکن با توجه به مشکلات اقتصادی کشور، ایثارگران با مشکلاتی در این حوزه‌ها دست به گریبان هستند که امیدواریم با مدیریت و درایت مسئولان در استان‌های مختلف کشور از این مشکلات عبور کنیم.

انتهای پیام