صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۸۴۶۶۵۱
تاریخ انتشار : ۱۰ مهر ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۱
بازوند خبر داد:

گروه فرهنگی ــ مدیرکل صدا و سیمای مرکز ایلام از راه‌اندازی و شروع فعالیت رادیو اربعین در این استان خبر داد.

به گزارش ایکنا از ایلام، به نقل از روابط عمومی صداوسیمای استان، محمد بازوند، مدیر‌کل صداوسیمای مرکز ایلام امروز، دهم مهرماه ضمن اعلام این خبر اظهار کرد: در همین راستا فرستنده پر قدرت ۱۰۰ کیلو واتی ایستگاه صالح‌آباد جهت پخش رادیو اربعین راه‌اندازی شده است.
 
وی با اشاره به ایبنکه برای بهره‌گیری بیشتر مخاطبان و اطلاع‌‌رسانی‌های لحظه‌ای و به موقع برای زائران اباعبدالله‌الحسین(ع) و مخاطبان در ایام اربعین این رادیو شروع کار به کرده است، افزود: رادیو اربعین به‌صورت ۲۴ ساعته اقدام به اطلاع‌رسانی و پخش ویژه‌برنامه‌های مرتبط با راهپیمایی عظیم اربعین می‌کند.
 
بازوند اضافه کرد: اعلام آخرین وضعیت مسیرهای تردد زائران، موکب‌های پیش‌بینی شده، امکانات و تسهیلات فراهم شده برای زائران، قرائت قرآن، ارتباط تلفنی با مسئولان، پخش زیارت و ادعیه، نکات آموزشی مربوط به سفر و زیارت و پخش روضه و مرثیه‌خوانی از جمله برنامه‌های رادیو ابعین است.
 
مدیر کل صداوسیمای مرکز ایلام با بیان اینکه برنامه‌های رادیو اربعین روی فرکانس ۷۲۹ کیلو هرتز موج متوسط در سراسر استان و در مسیر تردد زوار از ایلام تا پایانه مرزی مهران و همچنین مناطقی از کشور عراق قابل دریافت است، اظهار کرد: با راه‌اندازی فرستنده پر قدرت ۱۰ کیلو وات اف ام در ایستگاه شهید کریمی (نخجیر)، دریافت رادیو اربعین روی موج FM نیز امکان‌پذیر شده است.
 
وی گفت: این شبکه رادیویی با تلاش دست اندرکاران معاونت فنی مرکز ایلام از طریق باند اف ام ردیف ۹۰/۶ مگاهرتز قابل دریافت است. با همت و پشتیبانی معاونت فنی مشکلات قطعی اتصال این رسانه که سال گذشته دریافت رادیو اربعین در استان ایلام و کشور عراق را با مشکل مواجه کرده بود امسال ایجاد نشود.
 
انتهای پیام
انتهای پیام