وی ادامه داد: مردم انتظار دارند وقتی به سمت این کانونهای مرجعیت اجتماعی حرکت کرده و از آنها تقاضای کمک میکنند، از این تقاضای آنان استقبال شود. مردم نباید جای خالی جامعه قرآنی را در مشکلات حس کنند. ما نیز به عنوان اعضای جامعه قرآنی اگر در انتخاب مخاطبمان محدودیت ایجاد کرده و همه لایههای اجتماعی را جذب نکنیم، کم کاری کردهایم.
این عضو هئیت امنای بنیاد مسابقات قرآن جمهوری اسلامی ایران با اشاره به کسب و کارهای مبتنی بر نوآوریهای قرآنی افزود: این نوع از کسب و کار در کشور ما مورد کم توجهی قرار گرفته، این موضوع رسالت مهمی است و باید به آن رسیدگی شود. ما باید کسب و کارهایی که به وسیله نخبههای قرآنی اداره میشوند را راه اندازی کنیم.
زمانیان خاطرنشان کرد: باید به فضای کارکردهای اجتماعی توجه کرده و تلاش کنیم به زمانی بازگردیم که قاریان اسوههای مردم بودند.
انتهای پیام
انتهای پیام