صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۸۴۷۳۵۴
تاریخ انتشار : ۱۳ مهر ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۲

گروه اجتماعی ــ مدیر امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری ایلام گفت: اتباع عراقی مقیم ایلام برای دریافت روادید جهت شرکت و حضور در آئین اربعین حسینی تنها امروز فرصت دارند.

به گزارش ایکنا از ایلام، به نقل از روابط عمومی استانداری ایلام، الیاس فتاحی، مدیر امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری ایلام، اظهار کرد: صدور روادید اتباع عراقی مقیم ایلام جهت حضور در مراسم اربعین حسینی از سوم مهرماه آغاز شده و تا امروز، ۱۳ مهرماه ادامه دارد.
 
وی اضافه کرد: افرادی که قصد حضور در راهپیمایی بزرگ اربعین را دارند جهت دریافت روادید با همراه داشتن مدارک لازم به امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری ایلام مراجعه کنند.
 
مدیر امور اتباع و مهاجران خارجی استانداری ایلام با بیان اینکه انجام ثبت‌ نام از این افراد برای صدور روادید کاملاً رایگان است، یادآور شد: تاکنون ۴۰۰ تبعه جهت دریافت روادید اقدام کرده‌اند.
 
فتاحی از اجرای طرح تعویض کارت هویتی اتباع عراقی در استان ایلام نیز خبر داد و ادامه داد: این طرح هر ساله برای آمارگیری هویتی اتباع مقیم استان در استان اجرا می‌شود.
 
وی با اشاره به اینکه این طرح از ۱۲ شهریور در استان آغاز شده و یک‌ ماه ادامه دارد، تأکید کرد: افرادی که در این طرح شرکت نکنند برابر مقررات از کشور خارج می‌شوند.
 
انتهای پیام
انتهای پیام