صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

بازار

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۸۴۷۴۷۷
تاریخ انتشار : ۱۳ مهر ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۶
حجت‌الله بهاری‌فر:

 گروه اقتصاد ــ‌ مدیرعامل بیمه «ما» اظهار کرد: نمایندگان و کارگزاران می‌توانند در ارائه خدمات به مشتریان عملکرد قابل قبولی داشته باشند و شرکت‌های بیمه با سرعت بیشتری نرخ و شرایط و پرداخت خسارات را در دسترس آنها قرار دهند.

به گزارش ایکنا، به نقل از روابط عمومی بیمه «ما» بهاری‌فر به همراه سرپرست معاونت فنی شرکت و تعدادی از مدیران ستادی از شعبه کرج این بیمه بازدید کردند. در طی این بازدید حجت بهاری فر در جریان آخرین وضعیت شعبه قرار گرفت و راهکارها و پیشنهادات خود را برای بهبود عملکرد شعبه ابراز کرد.

وی با اشاره به اینکه شعب، نمایندگان و کارگزاران عناصر فعال شرکت‌ها در بازار بیمه هستند اظهار کرد: نمایندگان و کارگزاران می‌توانند در ارائه خدمات به مشتریان عملکرد قابل قبولی داشته باشند و شرکت‌های بیمه با سرعت بیشتری نرخ و شرایط و پرداخت خسارات را در دسترس آنها قرار دهند.

مدیرعامل بیمه "ما" ارائه سریع خدمات بیمه ای همراه با شفافیت و انعطاف ، حضور به موقع در زمان پرداخت خسارت و خدمتگذاری به آحاد مردم شریف ایران اسلامی را از اولویت های اصلی شرکت بیمه "ما" دانست

در این بازدید، حجت بهاری فر مدیرعامل بیمه "ما" ضمن برگزاری جلسات مجزا با رئیس، کارکنان و نمایندگان فعال استان البرز بر احیای سهم بازار، متوازن سازی پرتفو و ارتقاء کیفیت خدمات ارائه شده به بیمه گذاران تاکید کرد.

در این دیدارها که در فضایی صمیمانه برگزار شد، مدیرعامل شرکت با اشاره به عملکرد موفق شرکت در چند سال گذشته، بر عزم این شرکت در ایجاد تمایز در ارائه خدمات به بیمه شدگان اشاره کرد و لازمه آن را همکاری هر چه بهتر ستاد و شعب دانست.

انتهای پیام