صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۸۴۸۷۹۲
تاریخ انتشار : ۱۷ مهر ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۷

گروه فرهنگی ــ طی مراسمی از ۶۹ معلم مؤلف لرستانی امروز، هفدهم مهر در خرم‎آباد تجلیل به عمل آمد.

به گزارش ایکنا از لرستان، در مراسم تجلیل از معلمان مؤلف لرستان که امروز ،چهارشنبه، هفدهم مهر در سالن گروه‌های آموزشی اداره‌کل آموزش و پرورش لرستان برگزار شد، خیرالله خیرایی، معاون پژوهش و برنامه‌ریزی آموزش و پرورش لرستان با بیان اهمیت و جایگاه تولید دانش در عصر کنونی و پژوهش‌محور نمودن آموزش و پرورش، گفت: معلمین موتور محرکه تولید دانش در آموزش و پرورش بوده و نقش ارزنده‌ای در یادگیری و موفقیت دانش‌آموزان دارند.

شاهین بیرانوند، رئیس گروه بررسی محتوا نیز در این مراسم، با اشاره به شاخه‌های مختلف پژوهش و این‌که پژوهش دارای تنوع و شاخه‌های مختلفی است پژوهش بنیادی، کاربرد و پژوهش در عمل است، اضافه کرد: بی‌شک مؤلفین و معلمین مهم‌ترین سرمایه علمی و فرهنکی در دستگاه تعلیم و تربیت محسوب می‌شوند.

وی افزود: جامعه باید برپایه علم و دانش اداره شود بر همین اساس باید از فرهنگیان و کسانی‌که اهل قلم و کتاب هستند، حمایت شود.

بیرانوند با بیان این‌که یک نویسنده در جامعه دارای جایگاه مطلوبی است، ادامه داد: نویسنده در زمینه تخصص و دانش خود با تحقیق به موفقیت بیشتر می‌رسد، در بین اهالی علم شناخته‌تر می‌شود، با نوشتن به رضایت شخصی و اجتماعی می‌رسد، نوشتن کتاب به او فرصت داشتن یک تریبون شخصی می‌دهد، با نوشتن به سخنگوی عمومی در زمینه شغلی خود تبدیل می‌شود.

در ادامه این مراسم، با اهدا هدایا و لوح تقدیر از 69 معلم مؤلف لرستانی تجلیل شد.

انتهای پیام