صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۸۴۸۹۷۳
تاریخ انتشار : ۱۸ مهر ۱۳۹۸ - ۱۹:۲۹

گروه سیاست و اقتصاد ـ فرماندار تویسرکان با اعلام نارضایتی از اشتغال‌زایی شهرستان گفت: باید تا پایان سال شاهد اشتغال‌آفرینی بیشتری باشیم.

به گزارش ایکنا از همدان، سید رسول حسینی فرماندار تویسرکان، امروز ۱۸ مهرماه، در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی و روند تولید شهرستان به تحقق ۷۳ درصدی تعهد ایجاد اشتغال در تویسرکان و کسب رتبه چهارم در استان در این زمینه سخن گفت و افزود: تعهد ایجاد اشتغال در شهرستان در سال ۹۸ یک هزار و ۵۱۳ مورد است که ۸۶۴ مورد آن در ۶ ماهه ابتدای سال محقق شده است.

وی با بیان اینکه در شش ماه نخست امسال ۹۶ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان تسهیلات اشتغال روستایی برای تویسرکان جذب شده که موجب کسب رتبه هفتم در میان ده شهرستان استان شده است ، نارضایتی خود را از عملکرد کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری  شهرستان از این میزان ایجاد اشتغال با توجه به ظرفیت های متنوع در این شهرستان اعلام کرد.

فرماندار تویسرکان اعلام کرد: همه دستگاه‌ها موظفند ظرف یک هفته آینده مبانی ایجاد اشتغال را بررسی و نتایج را اعلام کنند و همچنین عقد قراردادها با موضوع اشتغال را به وی تحویل داده و افزود: اگر با این روند پیش برویم اقتصاد مقاومتی در شهرستان تعطیل است.

انتهای پیام