صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۸۴۹۵۶۳
تاریخ انتشار : ۲۱ مهر ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۸

گروه فرهنگی ــ مدیر حج و زیارت کهگیلویه‌و‌بویراحمد از ثبت نام بیش از ۳۱ هزار نفر برای حضور در مراسم اربعین حسینی سال جاری خبر داد.

به گزارش ایکنا از کهگیلویه‌و‌بویراحمد، به نقل از ایسنا، حسین نیک‌روش، مدیر حج و زیارت کهگیلویه و بویراحمد امروز، 21 مهرماه اظهار کرد: تاکنون 31 هزار و 750 نفر برای شرکت در راهپیمایی اربعین حسینی امسال از این استان در سامانه سماح ثبت نام کرده‌اند.

وی افزود: با توجه به روند افزایشی ثبت‌نام کنندگان پیش‌بینی می‌شود که تا پایان مهلت ثبت نام این تعداد افزایش یابد.

مدیر حج و زیارت کهگیلویه‌و‌بویراحمد اضافه کرد: سال گذشته در مجموع بیش از 8 هزار و 600 نفر از این استان در سامانه سماح ثبت نام کردند و در مراسم اربعین حسینی شرکت داشتند.

نیک‌روش بیان کرد: بیش از 50 درصد از زائران اربعین استان که در سامانه سماح ثبت نام کرده‌اند جهت شرکت در مراسم اربعین حسینی به کربلا مشرف و از مرز کشور خارج شدند.

وی به مردم و زائران استان، توصیه کرد: زائران اربعین حسینی استان سعی کنند زمان سفر خود را مدیریت کنند و برای برگشت به کشور قبل از مراسم اربعین برگردند.

مدیر حج و زیارت کهگیلویه‌و‌بویراحمد یادآور شد: در اربعین امسال از سوی استان کهگیلویه‌و‌بویراحمد 46 موکب برای ارائه خدمات به زائران راه‌اندازی شده که از این تعداد 35 موکب در استان تا مرز شلمچه و مابقی در کشور عراق است.

انتهای پیام