صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۸۴۹۸۸۳
تاریخ انتشار : ۲۲ مهر ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۷
مدیرکل صدا و سیمای خوزستان خبر داد:

کانون خبرنگاران نبأ ــ مسلم رحیمی از پوشش لحظه‌ای مراسم پیاده‌روی اربعین حسینی از مرکز صدا و سیمای خوزستان خبر داد و گفت: تاکنون بیش از دو هزار دقیقه برنامه زنده و ضبطی از راهپیمایی اربعین حسینی برای مخاطبان به دو زبان فارسی و عربی تهیه و در حال پخش است.

مسلم رحیمی، مدیرکل صدا و سیمای خوزستان، 22 مهرماه در گفت‌و‌گو با کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ؛ از پوشش لحظه‌ای مراسم پیاده‌روی اربعین حسینی از شبکه‌های استانی و سراسری خبر داد و گفت: تا کنون بیش از دو هزار دقیقه برنامه زنده و ضبطی از راهپیمایی اربعین حسینی برای مخاطبان به دو زبان فارسی و عربی تهیه و در حال پخش است.
وی بیان کرد: تیم‌های خبری و تولیدی صدا و سیمای مرکز خوزستان از 16 روز قبل از اربعین حسینی با تمام تجهیزات و توان در نقطه صفر مرزی مستقر شده و لحظه به لحظه اخبار حرکت زوار به سمت عتبات عالیات در عراق را برای مخاطبان مخابره می‌کنند.
مدیرکل صدا و سیمای خوزستان در ادامه از برقراری ارتباط زنده با بخش‌های مختلف خبری شبکه‌های سراسری، استانی، برون‌مرزی و نیز تهیه گزارش و مستند‌های مختلف به دو زبان فارسی و عربی خبر داد.
رحیمی همچنین به ایجاد کانال‌های اجتماعی برای اطلاع از آخرین اخبار و تولیدات اربعینی، در معاونت فضای مجازی مرکز خوزستان اشاره کرد و گفت: تهیه و تولید انواع مستند با موضوع پیاده‌روی اربعین، تولید موشن گرافیک با موضوع رعایت نکات لازم برای زائران کربلا، تهیه و تولید کلیپ‌های کوتاه و گزارشی، تولید عکس‌نوشت و پوستر اربعینی و معرفی برنامه‌های اربعینی صدا و سیما و خبر در شبکه‌های اجتماعی از دیگر اقدامات فضای مجازی مرکز خوزستان است.
مدیرکل صدا و سیمای مرکز خوزستان اظهار کرد: همچنین از دیگر محتوای برنامه‌های صدا و سیمای مرکز خوزستان پیرامون محورهای زیارت اربعین حسینی و خطبه‌های حضرت زینب(س) و امام سجاد(ع) و بهره‌گیری از این حرکت عظیم معنوی که در واقع بزرگ‌ترین حرکت مردمی در جهان بشریت محسوب می‌شود، است که در برنامه‌ها به آن پرداخته خواهد شد.
حسین عبدالعزیزی
انتهای پیام