صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۸۵۴۸۲۸
تاریخ انتشار : ۱۳ آبان ۱۳۹۸ - ۲۳:۱۹

گروه جامعه ــ حجت‌الاسلام والمسلمین میثم امرودی به عنوان رئیس سازمان فرهنگی، هنری شهرداری تهران منصوب شد.

به گزارش ایکنا؛ حجت‌الاسلام میثم امرودی به پیشنهاد هیئت امنای سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران به عنوان رئیس سازمان فرهنگی، هنری شهرداری تهران منصوب شد.

حکم ریاست وی هفته آینده به وی ابلاغ و مراسم معارفه برگزار خواهد شد. حجت‌الاسلام والمسلمین امرودی معاونت فرهنگی، اجتماعی شهرداری تهران را در کارنامه  خود دارد. همچنین وی صاحب ده‌ها مقاله ارائه شده در داخل و خارج از کشور در حوزه‌های دینی، فرهنگی، اجتماعی و مسایل خاورمیانه و فلسطین است.
 
وی صاحب کتبی با عناوین زائر، نماز عشق، نظارت همگانی در مبانی و آموزه‌های دینی، روانشناسی بالینی، اطفال و ... است و همچنین عضو کمیته علمی و پژوهشی دانشگاه و ریاست کمیته علمی چندین سمینار علمی و پژوهشی داخلی و خارجی بوده است.
 
مدیرکل بنیاد شهید انقلاب اسلامی استان اردبیل، مشاور فرهنگی بیناد شهید انقلاب اسلامی، مشاور وزارء مختلف آموزش و پرورش، مدیریت مدارس جمهوری اسلامی ایران در کویت، عضویت و دبیری ده‌ها شورا و ستاد و کارگروه در وزارت علوم آموزش و پرورش، بنیاد شهید انقلاب اسلامی شهرداری تهران و معاون فرهنگی دانشگاه شاهد به مدت چهارو نیم سال از جمله سمت‌های پیشین امرودی است.
انتهای پیام