صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۸۵۷۸۲۸
تاریخ انتشار : ۲۷ آبان ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۴

گروه فرهنگی- رئیس کانون بسیج فرهنگیان البرز از اجرای طرح معلم آینده‌ساز ویژه فرهنگیان و دانش‌آموزان بسیجی استان خبرداد و گفت: این طرح با رویکرد بیانیه گام دوم انقلاب اجرایی می‌شود.

مجتبی آمرکاشی، رئیس کانون بسیج فرهنگیان البرز در گفت وگو با ایکنا از البرز، اظهارکرد: طرح معلم آینده‌ساز با هدف تبیین بیانیه گام دوم انقلاب ، ایجاد مقابله با جنگ نر ، ترویج روحیه انقلابی و کاهش آسیب‌های اجتماعی درمدارس این استان اجرایی می‌شود.
وی با اشاره به اینکه نقش معلم در مسیر توسعه جامعه بسیارمهم و تاثیرگذار است، خاطرنشان کرد: معلم آینده با هدف نقش‌آفرینی موثر فرهنگیان بسیجی در تعلیم و تربیت و به کارگیری بسیجیان در جهت تقویت و ارتقای آموزش و پرورش کشور با همکاری آموزش و پرورش و سازمان بسیج مستضعفین پی‌ریزی شده است.
این مسئول بیان کرد: در سند تحول بنیادین که مورد تایید مقام معظم رهبری است و همواره نقشه راه و حرکت فرهنگیان به شمار می آید با توجه به راهبرد ۱۱ و ۱۲ این سند، ارتقای معرفت، بصیرت دینی و انقلابی و سیاسی برای رشد و تعالی معنوی و اخلاق معلمان و دانش‌آموزان و مشارکت برای ارتقای معنوی خانواده مورد تایید است.
رئیس کانون بسیج فرهنگیان البرز یادآورشد: اجرای این طرح در راستای آگاهی بخشی به جامعه هدف در زمینه امور فرهنگی، امور اجتماعی و امور اقتصادی در مدارس است.
آمرکاشی با بیان اینکه برای تبیین این طرح، دوره‌های توانمندسازی برای فرهنگیان بسیجی البرز پیش‌بینی شده است، افزود: این دوره توانمندسازی در مدارس نیز در قالب تیمی برای دانش‌آموزان با حضور مدیر مدرسه، معاون پرورشی ، نماینده انجمن اولیا و نماینده معلمان برگزار می‌شود.
رئیس کانون بسیج فرهنگیان البرز ادامه داد: در این طرح انتخاب معلمان با انگیزه، توانمند والگوپذیر توسط دانش‌آموزان در اولویت قرار دارد.
این مسئول افزود: ۱۱ عنوان برنامه برای طرح معلم آینده‌ساز در نظر گرفته شده است که توانمندسازی اعضا درگام وحفظ انسجام با برنامه‌هایی چون نشست‌های روشنفکری و بازدیدهای علمی در مرحله بعدی قرار دارد.

انتهای پیام