صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۸۵۷۹۱۷
تاریخ انتشار : ۲۷ آبان ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۷

گروه فرهنگی- مدیر ستاد اقامه نماز استان اردبیل گفت: اجلاس استانی نماز در اردبیل با محوریت نماز و مدرسه پس از اجلاس سراسری نماز برگزار می‌شود که طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده طی دی‌ماه سال‌جاری شاهد این اجلاس خواهیم بود.

به گزارش ایکنا از اردبیل، الله‌شکر عبدی، مدیر ستاد اقامه نماز استان اردبیل، امروز، 27 آبان‌ماه در جمع خبرنگاران در اردبیل، اظهار کرد: اجلاس استانی نماز در اردبیل با محوریت نماز و مدرسه برگزار می‌شود و این اجلاس پس از اجلاس سراسری نماز در استان برنامه‌ریزی شده و طبق برنامه ریزی‌های انجام شده طی دی ماه سال جاری انجام خواهد شد.

وی ادامه داد: محور برنامه‌های اجلاس سراسری در این اجلاس مورد ارزیابی و توجه قرار خواهد گرفت و امیدواریم بتوانیم الگو‌های موفق در زمینه‌های ترویج فرهنگ نماز را به دانش آموزان معرفی کنیم.

مدیر ستاد اقامه نماز استان اردبیل خاطرنشان کرد: از همه دستگاه‌های اجرایی درخواست داریم تا در برگزاری این اجلاس معنوی و فرهنگی ستاد اقامه نماز استان را همراهی کنند.

عبدی افزود: با توجه به اینکه موضوع اجلاس نماز و مدرسه است عوامل تاثیرگذار مدارس در فرهنگ اقامه نماز جماعت از جمله دانش‌آموزان، معلمان و اولیا نمونه در این امر شناسایی و مورد تجلیل قرار خواهند گرفت.

مدیر ستاد اقامه نماز استان تاکید کرد: دستگاه‌های اجرایی برتر در زمینه ترویج اقامه فرهنگ نماز جماعت نیز در این اجلاس تجلیل و به مردم معرفی خواهند شد.

وی یادآور شد: علاقمندان می‌توانند برای شرکت در فراخوان جشنواره اجلاس سراسری به سامانه اینترنتی www.namaz.ir و یا www.qunoot.net مراجعه کنند.

عبدی بیان کرد: بیست و هشتیمن اجلاس سراسری نماز با عنوان «نماز و مدرسه» آذرماه به میزبانی استان گلستان برگزار می‌شود.

انتهای پیام