صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۸۶۱۷۳۸
تاریخ انتشار : ۱۳ آذر ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۵
فرمانده سپاه تهران:

کانون خبرنگاران نبأ ــ فرمانده سپاه محمد رسول‌الله(ص) تهران در کنگره بزرگداشت ۹۲ هزار شهید بسیجی گفت: مسئولین بدانند برای انتقال پیام شهدا به نسل جدید ابتدا خود تفکر بسیجی داشته و این تفکر را در خود احیا و به این نوع تفکر و روش عمل کنند.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ؛ کنگره بزرگداشت ۹۲ هزار شهید بسیجی صبح امروز، 13 آذر با حضور مسئولین ارشد نظامی در ورزشگاه ۱۲ هزار نفری آزادی تهران برگزار شد.

سرلشکر حسین سلامی، فرمانده کل سپاه؛ سردار غلامرضا سلیمانی، رئیس سازمان بسیج مستضعفین و جمعی دیگر از مسئولین و فرماندهان سپاه و بسیجیان، مردم و خانواده‌های شهدا از جمله حاضران در این کنگره بودند.

سردار یزدی، فرمانده سپاه تهران بزرگ در این مراسم طی سخنانی اظهار کرد: ما در هفته بسیج برنامه‌های متعددی برای گرامیداشت شهدا و خانواده‌های بسیجی داشتیم و مسابقات مختلف علمی، فرهنگی، ورزشی و قرآنی با محوریت شهدا برگزار شد.

وی با اشاره به برگزاری یادواره‌های شهدا گفت: بسیج دانش‌آموزی ۴۰ هزار یادواره شهدا در ۴۰ هزار مدرسه سراسر کشور برگزار کرد.

سردار یزدی با اشاره به چهلمین سالگرد تأسیس بسیج مستضعفین، تصریح کرد: امروز بسیجیان در صحنه‌های مختلف حضور دارند و هم پیمان می‌شوند در ولایتمداری و حضور در صحنه‌های مختلف باید راه شهدا را بپیمایند و دست در دست ولایت داشته باشند.

فرمانده سپاه تهران گفت: یادواره شهدا برای مسئولین هم پیام‌هایی دارد، مسئولین باید بدانند برای انتقال پیام شهدا به نسل جدید ابتدا خود تفکر بسیجی داشته و این تفکر را در خود احیا و به نوع تفکر و روش عمل کنند.

محمد قاسمی

انتهای پیام