صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۸۶۲۸۷۱
تاریخ انتشار : ۱۸ آذر ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۸

گروه اجتماعی ــ رئیس کل دادگستری استان یزد مدیریت انقلابی را ضرورت شرایط امروز جامعه ذکر کرد و گفت: مدیر تراز انقلاب اسلامی، بصیر، فهیم، توانمند و فکور است و می‌تواند در مسیر ایجاد آرامش، آسایش و رفاه مردم گام بردارد.

به گزارش ایکنا از یزد، غلامعلی دهشیری، رئیس کل دادگستری استان یزد، صبح امروز، 18 آذرماه در آیین تکریم و معارفه رئیس دادگستری و دادستان شهرستان خاتم اظهار کرد: انقلاب اسلامی با مدیریت الهی امام خمینی(ره)، حوادث مختلف پس از انقلاب و 8 سال جنگ تحمیلی را پشت سر گذاشت و رهبر معظم انقلاب با مدیریت داهیانه و مدبرانه خود نیز فتنه‌های مختلف را در این سال‌ها از این کشور دور کردند.

وی افزود: حال باید با مدیریت جهادی و روحیه انقلابی، از دستاوردهای نظام اسلامی صیانت و کشور را مهیای ظهور عادل عدالت گستر کرد.

این مقام قضایی بیان کرد: مردم در تمام ادوار تاریخ انقلاب؛ نقش خود را در دفاع از کشور، نظام و انقلاب به خوبی ایفا کرده‌اند و درتمام صحنه‌ها اعم از دفاع مقدس، حوادث طبیعی و سایر مشکلات در میدان عمل بوده‌اند و این مدیران و کارگزاران نظام هستند که باید بهتر در میدان عمل خدمت به مردم باشند و نقش خود را ایفا کنند.

وی مدیریت انقلابی را ضرورت شرایط امروز جامعه ذکر کرد و گفت: مدیر تراز انقلاب اسلامی، بصیر، فهیم، توانمند و فکور و کاراست و می‌تواند در مسیر ایجاد آرامش، آسایش و رفاه مردم گام بردارد.

رئیس کل دادگستری استان یزد در بخش دیگری از سخنان خود، حوزه قضایی شهرستان خاتم را از جمله حوزه‌های برتر استان از حیث صحت در استدال و اتقان آراء و نظم در کار معرفی کرد و  افزود: با تلاش‌های صورت گرفته کاهش ورودی پرونده، کاهش مانده و کاهش اطاله دادرسی در دادگستری این شهرستان رقم خورده است.

یادآور می‌شود در پایان این مراسم از زحمات محمدمهدی مدرس‌زاده تجلیل و علی‌اکبر واعظ دادستان سابق شهرستان خاتم، به سمت رئیس دادگستری منصوب شد و سیدجمال‌الدین طباطبائی نیز که سابقه کار قضایی در شهرستان مهریز را در پرونده دارد به عنوان دادستان عمومی و انقلاب شهرستان خاتم معارفه شد.

انتهای پیام