صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۸۶۴۰۰۷
تاریخ انتشار : ۲۳ آذر ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۰

گروه سیاست و اقتصاد ـ معاون سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان فارس، مجموع اعتبارات استان در بخش‌های ملی، با ویژگی استانی در تمام ردیف‌های تعریف شده را 2 هزار و 937 میلیارد تومان برای سال 98 دانست و گفت: تاکنون حدود 37 درصد از این اعتبارات تخصیص یافته است.

به گزارش ایكنا از فارس، علی سلحشوری، معاون سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان فارس امروز، 23 آذر در جمع خبرنگاران گفت: کل اعتبارات تملک دارایی سرمایه‌ای استان فارس برای امسال 593 میلیارد تومان بوده که تاکنون 25.4 درصد از آن تخصیص داده شده است.
وی جمع کل اعتبارات ملی و ملی با ویژگی استانی سال 98 استان فارس را 1179 میلیارد تومان اعلام كرد و افزود: از کل طرح‌ها 72 طرح ملی با ویژگی استانی و 92 طرح ملی بوده و تاکنون 46 درصد از این اعتبارات در قالب 162 طرح تخصیص یافته که 1.4 درصد آن نقدی و مابقی اسناد خزانه یک‌ساله، دو ساله و سه ساله بوده است.
سلحشوری جمع اعتبارات هزینه‌ای استان را 718 میلیارد تومان اعلام و اضافه کرد: از این میزان مبلغ 450 میلیارد تومان یعنی حدود 62.8 درصد تخصیص یافته است.
وی با بیان اینکه کل بدهی‌های مربوط به پاداش خدمات پرسنل در سال 97 پرداخت شده است، گفت: فارس در موضوع تهاتر از استان‌های اول در اجرای بند واو تبصره ماده 5 بوده که مطالبات پیمانکاران در انواع اول مربوط به بدهی مالیاتی پیمانکاران و نوع دوم مربوط به بدهی‌های بانکی پیمانکاران را تهاتر کرده است.
سلحشوری با یادآوری اینکه هر نوع از بدهی پیمانکاران قابلیت تهاتر را ندارد، گفت: در مجموع تهاتر نوع اول و دوم 85 میلیارد و 800 میلیون تومان مدارک به مراجع کشوری ارسال شد که 12 میلیارد و 200 میلیون تومان یعنی 14 درصد آن تایید شده است.
معاون سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان فارس، مجموع اعتبارات استان در بخش‌های ملی، ملی با ویژگی استانی و استانی در تمام ردیف‌های تعریف شده را 2 هزار و 937 میلیارد تومان برای سال 98 دانست و گفت: تاکنون حدود 37 درصد از این اعتبارات تخصیص یافته که 2.6 درصد از آن نقدی بوده است.
سلحشوری همچنین گفت: در بودجه سال 98 میزان درآمدهای فارس 3300 میلیارد تومان پیش‌بینی شده بود که بخشی از آن مربوط به درآمد مالیاتی و بخشی نیز مربوط به دوایری که وصول درآمد توسط آنها در قانون پیش بینی شده است، بود.
معاون سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان فارس گفت: تا پایان آبان‌ماه امسال که دو سوم از کل سال را شامل می‌شود، در زمینه درآمدهای مالیاتی 103 درصد از کل درآمد پیش‌بینی شده و در بخش درآمد سایر دوایر نیز حدود 99 درصد درآمد وصول شده است.

انتهای پیام