صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۸۶۶۲۱۲
تاریخ انتشار : ۰۳ دی ۱۳۹۸ - ۰۸:۴۵
از ابتدای امسال انجام شد؛

گروه اجتماعی ــ مدیرکل کمیته امداد استان زنجان گفت: منازل مسکونی و اثاثیه منزل ۱۹ هزار و ۵۷۳ خانواده تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان تحت پوشش بیمه حوادث بوده و خسارت وارده به ۲۶ مددجوی زنجانی آسیب‌دیده از حوادث غیرمترقبه از ابتدای امسال تاکنون پرداخت شده است.

هدایت صفری، مدیرکل کمیته امداد استان زنجان در گفت‌وگو با ایکنا از زنجان، اظهار کرد: بر اساس آمارهای موجود منزل مسکونی و اثاثیه منزل 26 مددجوی تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان از ابتدای امسال تاکنون براثر حوادث غیرمترقبه ازجمله آتش‌سوزی دچار خسارت شده‌اند.

وی با اشاره به اینکه آسیب‌های ناشی از حوادث، هزینه‌های بالایی را برای خانواده‌های آسیب‌دیده به دنبال دارد، گفت: به‌منظور پیشگیری از مشکلات ناشی از حوادث غیرمترقبه و بلایای طبیعی، منازل مسکونی و اثاثیه 19 هزار و 573 خانوار مددجوی زنجانی تحت پوشش بیمه حوادث قرار گرفته است.

صفری با اشاره به اینکه بر اساس ارزیابی انجام‌شده 88 درصد از مجموع حوادث ایجادشده برای مددجویان تحت حمایت این نهاد، از ابتدای امسال تاکنون، آتش‌سوزی منازل مسکونی یا اثاثیه منزل به‌صورت کلی و جزئی گزارش شده است، ادامه داد: با پیگیری‌های انجام‌شده حدود 30 میلیون تومان از مجموع خسارات وارده به مددجویان آسیب‌دیده جبران شده است.

وی به ارائه آموزش‌های امداد و نجات به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان باهدف افزایش ایمنی در برابر حوادث و بلایای طبیعی و کاهش خسارت ناشی از آن نیز اشاره کرد و افزود: ارائه بسته‌های مختلف مشاوره‌ای و پیشگیرانه برای مددجویان تحت حمایت در مواقع آسیب و بحران ازجمله آتش‌سوزی، زلزله و سیل و سایر بلایای طبیعی از خدمات کمیته امداد در این بخش است.

انتهای پیام