صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۸۷۱۲۱۵
تاریخ انتشار : ۲۳ دی ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۱

گروه فرهنگی ــ رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی لرستان با بیان این‌که حفظ روحیه انقلابی و توجه به دغدغه جوانان از موضوعاتی است که در برنامه‌های دهه فجر باید به آن توجه شود، گفت: در شهرستان‌های استان ستادهای دهه فجر فعال شده است.

به گزارش ایکنا از لرستان، حجت‌الاسلام سیدلطف‌الله حیات‌الغیب، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان، شامگاه یک‌شنبه، بیست و دوم دی‌ماه در نشست ستاد بزرگداشت دهه فجر استان که در دفتر امام جمعه خرم‌آباد برگزار شد، گفت: در دهه فجر امسال برنامه‌های متنوعی در حوزه‌های فرهنگی، ورزشی، اجتماعی و ... برای اقشار مختلف و به‌ویژه جوانان در نظر گرفته شده است.

وی توجه به گام دوم انقلاب را از اولویت‌های دهه فجر امسال برشمرد و افزود: تبیین گام دوم انقلاب و بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی از دیگر اولویت‌های ما در برنامه‌های دهه فجر است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان با بیان این‌که حفظ روحیه انقلابی و توجه به دغدغه جوانان از دیگر موضوعاتی است که در برنامه‌های دهه فجر به آن توجه خواهیم کرد، اضافه کرد: اکنون در تمامی شهرستان‌های استان ستادهای دهه فجر فعال شده و جلسات مورد نظر را جهت برگزاری هرچه بهتر برنامه‌های دهه فجر برگزار می‌کنند.

حیات‌الغیب گفت: سال گذشته در مجموع بالغ‌ بر 2 هزار و 300 برنامه در حوزه‌های مختلف در دهه فجر در سطح استان لرستان برگزار شد.

انتهای پیام