صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۸۷۱۴۲۷
تاریخ انتشار : ۲۴ دی ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۵

گروه فرهنگی ــ کارگاه آموزشی ملی سبک زندگی جهادی با محوریت «تربیت دینی کودک» هم‌زمان با سراسر کشور امروز، بیست و چهارم دی‌ماه در خرم‌آباد آغاز شد.

به گزارش ایکنا از لرستان، کارگاه آموزشی ملی سبک زندگی جهادی با محوریت «تربیت دینی کودک» امروز سه‌شنبه، بیست و چهارم دی‌ماه با حضور نخبگان و صاحب‌نظران به‌صورت ویدئو کنفرانس در خرم‎آباد آغاز به‌کار کرده است.

این کارگاه با مشارکت وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات به همراه اعطای گواهی‌نامه در اداره‌کل ارتباطات و فناوری اطلاعات لرستان برگزار خواهد شد.

فاطمه صادقی، مسئول امور بانوان اداره‌‌کل حفظ آثار و دفاع مقدس استان لرستان در رابطه‌ با طرح ملی سبک زندگی جهادی به خبرنگاران، گفت: با توجه به برگزاری اولین دوره طرح ملی سبک زندگی جهادی در سال گذشته، سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت زنان در دفاع مقدس با همکاری وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در نظر دارد دومین دوره این طرح را با محوریت «تربیت دینی کودک» و به‌منظور تربیت مربیان توانمند از طریق ویدیو کنفرانس و با حضور نخبگان علمی و حوزوی در سطح کشور برگزار کند.

وی با بیان این‌که این دوره هم‌زمان با سراسر کشور در لرستان نیز برگزار می‌شود، گفت: بعد از پایان این دوره، از کسانی‌که آموزش دیده‌اند به‌عنوان مربی در مدارس، فرهنگ‌سراها و دانشگاه‌ها جهت ترویج فرهنگ زندگی جهادی استفاده خواهد شد.

صادقی با بیان این‌که هدف از برگزاری این دوره بررسی مفاهیم اعتقادی و آموزش شیوه‌های تربیتی مناسب سنین کودک و نوجوان است، بیان کرد: این طرح که مقام معظم رهبری تأکید بسیاری بر اجرای آن دارند به‌منظور هم‌افزایی دستگاه‌های اجرایی و بهره‌مندی از ظرفیت‌های موجود جهت تحقق منویات رهبری مبنی‌بر ارائه الگوی زندگی ایرانی ـ اسلامی برگزار می‌شود.

انتهای پیام